Szerencsére nem vitték túlzásba a teljesítményt az építésekor, ezért az MGB modern, elektromos változata is megmaradt könnyű kis roadsternek.
1962-ben jelent meg, és a nyolcvanas évekig gyártásban maradt az MG stílusos sportkocsija, ami most elektromos hajtással támadt fel. Az angliai RBW Electric Classic Cars által bemutatott roadster megszólalásig hasonlít az MGB-re, de nem egy eredeti példány felhasználásával készült, a karosszériát újonnan gyártották le hozzá.
A modern változat az eredetivel ellentétben teljesen elektromos hajtású, és szerencsére nem vitték túlzásba a teljesítményét.
A hátsó kerekeket hajtó 95 lóerős villanymotor éppen olyan erős, mint a benzines az eredeti MGB-ben, amivel az új modell kilenc másodperc alatt gyorsul százra, a 129 km/órás végsebessége már egy kicsit túl visszafogott is.
A szerény teljesítmény mellé 25 kilowattórás akkumulátor párosul, amivel még nem lett túl nehéz az elektromos MGB.
A lítiumion akkumulátor egy feltöltésével 260 kilométert lehet megtenni, a feláras nagyobb akkucsomaggal 320 kilométerre növekszik a hatótáv. A feltöltés egy éjszaka alatt megvan, 8 órát vesz igénybe.
A stílusa lehet, hogy régi, de a felszereltsége naprakész, ezért elektromos ablakemelő, központi zár, klímaberendezés és még 7 colos érintőképernyős navigáció is jár hozzá, a fényszórók pedig LED-esek.
Az elektromos MGB egyedi rendelésre készül, az ára jóval több a 15-30 ezer euróért kínált eredetinél: 99 ezer euró, ami 35 millió forintnak felel meg.