Szerencsére nem vitték túlzásba a teljesítményt az építésekor, ezért az MGB modern, elektromos változata is megmaradt könnyű kis roadsternek.

1962-ben jelent meg, és a nyolcvanas évekig gyártásban maradt az MG stílusos sportkocsija, ami most elektromos hajtással támadt fel. Az angliai RBW Electric Classic Cars által bemutatott roadster megszólalásig hasonlít az MGB-re, de nem egy eredeti példány felhasználásával készült, a karosszériát újonnan gyártották le hozzá.

A modern változat az eredetivel ellentétben teljesen elektromos hajtású, és szerencsére nem vitték túlzásba a teljesítményét.

A hátsó kerekeket hajtó 95 lóerős villanymotor éppen olyan erős, mint a benzines az eredeti MGB-ben, amivel az új modell kilenc másodperc alatt gyorsul százra, a 129 km/órás végsebessége már egy kicsit túl visszafogott is.

A szerény teljesítmény mellé 25 kilowattórás akkumulátor párosul, amivel még nem lett túl nehéz az elektromos MGB.

A lítiumion akkumulátor egy feltöltésével 260 kilométert lehet megtenni, a feláras nagyobb akkucsomaggal 320 kilométerre növekszik a hatótáv. A feltöltés egy éjszaka alatt megvan, 8 órát vesz igénybe.

A stílusa lehet, hogy régi, de a felszereltsége naprakész, ezért elektromos ablakemelő, központi zár, klímaberendezés és még 7 colos érintőképernyős navigáció is jár hozzá, a fényszórók pedig LED-esek.

Az elektromos MGB egyedi rendelésre készül, az ára jóval több a 15-30 ezer euróért kínált eredetinél: 99 ezer euró, ami 35 millió forintnak felel meg.

Ez is érdekelhet:

Úgy néz ki, mint egy Porsche 356, csak éppen teljesen elektromos

125 ezer dollárba kerül az elektromos replika.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Villeneuve odaszólt a McLarennek: Ilyet azok a csapatok mondanak, amelyek nem nyernek

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés