Szebb és ügyesebb is lesz a Mazda6

Egy kicsit furcsa képekkel harangozta be a Mazda, hogy megújítja a legnagyobb modelljét, de érthető, ha nem akartak minden részletet elárulni a november végi premier előtt. Néhány dolgot azonban megtudtunk, mi változik a Mazda6-on.

A japán autók közül egyértelműen a Mazda képviseli a klasszikus szépséget, és nem sokkal azután, hogy a Kai és Vision Coupé tanulmányautókkal bebizonyították, hogy még mindig mesteri szinten űzik a formatervezést, most egy újabb modellel jöttek elő. A Mazda6 megújult változatáról van szó, aminek egyelőre csak néhány részletét mutatták meg.

Már ezeken a képeken is látszik, hogy az atletikus szedán még vonzóbb külsőt kapott, ha ezt egyáltalán lehet még fokozni. A megjelenéséhez illik az új erőforrása is, a 2,5 literes benzines szívómotor, ami részterhelésen két henger lekapcsolásával képes takarékoskodni. Imádnánk a másik új motort, a 250 lóerős, turbós 2,5 literest, de úgy tűnik, hogy azt csak az amerikai vevők kapják meg.

Belül is harmonikusabb lesz a megújult Mazda6, például olyan fabetétet is kaphat, amit Japánban a tradicionális hangszerek és bútorok gyártásában használnak. A vezetést pedig olyan radaros tempomat teszi kényelmesebbé, ami dugóban is képes araszolni helyetted, parkoláskor a 360 fokos képet adó kamerarendszer segít. Bővebbet november végén árulnak el az új Mazda6-ról.

Olvasd el, mit gondoltunk eddig a típusról:

Íme egy kombi, ami érzéki, erős, és megfizethető

Ha stílusos, vonzó, jól vezethető, ugyanakkor praktikus és megfizethető kombit keresel, szólunk, megtaláltuk neked a tutit: a Mazda6 Sportkombit. Nem vehetem elő ugyanazt a lemezt, mint a Mazda3-asnál, hogy a Mazda6-ost jó vezetni, oszt jónapot, mert mégis mivel tölteném meg a képek közti rést ebben a cikkben.

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon