A digitális világ új trendjeiről és technológiáiról szól a Magyar Marketing Szövetség november 5-i konferenciája.

Hogyan érdemes a gyakorlatban nekilátni egy új termék fejlesztésének vagy a meglévő átalakításának? Miképpen lehetséges egy vállalat üzleti innovációját folyamatossá tenni, milyen csatornák, kreatívok, médiumok, szoftverek kellenek ehhez?

Többek között erről is szó lesz a budapesti Boscolo Palace-ban tartandó konferencián. Szelei Szabolcs, a Google marketingvezetője egy olyan jövőről beszél majd, ahol mind a hétmilliárd ember számára elérhetővé válik az ingyenes vezeték nélküli internet. Vályi-Nagy Vilmos infokommunikációért felelős Magyarország infokommunikációs stratégiáját prezentálja majd, Lacza Gábor pedig arról tart előadást, hogyan építette fel a MyAudio márkát, ami jelenleg több tabletet, okostelefont vagy MP3 lejátszót ad el a hazai piacon, mint az Apple vagy a Samsung.

Az eseményen szó esik majd továbbá az életet megkönnyítő szenzorokról, a digitális nyomtatásban rejlő marketinglehetőségekről, a hazai mobilmarketingről kreatív- és médiaszemszögből egyaránt, a nap zárásaként pedig a „Tanulj a startuptól” előadásokon ötleteket meríthetnek a résztvevők új termékprototípus építése előtti validáló teszt létrehozásához, a Player startup-sorozatát író Turcsán Tamás pedig a Lean startup-stratégiáról beszél.

A korai jelentkezők 10 000 Ft plusz áfa kedvezménnyel (nettó 39 900 forintért) biztosíthatják helyüket a korlátozott befogadóképességű rendezvényen. További infó és jelentkezés a konferencia weboldalán.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A cipőkollekció, melyben kompromisszumok nélkül lehetsz szabad, egyedi és vagány

Menhelyről? Tenyésztőtől? Honnan legyen kutyád?

Penny, Penny, Penny!

További cikkeink a témában