Kapj el, ha tudsz-szintű átverés jön a divat világából, a végén egy zseniális csavarral.

Oobah Butler, az ausztrál VICE magazintól nagyon kemény pranket eszelt ki, miközben kínaipiacos kamubrandek között válogatott (lásd: Pierre Klein és társai) Brixtonban. Kiszúrt magának egy totál no name farmermárkát, ami úgy akar hangzani, mint a nagyok:

Georgio Peviani.

És Mr. Butler úgy döntött, hogy életre kelti ezt a misztikus(an nem létező) Georgio Peviani divattervezőt úgy, hogy

Ő maga lesz Georgio Peviani.

Ehhez először is felhúzott egy profi weboldalt: georgiopeviani.com. Majd gyártott menő névjegykártyát. Majd vett két tucat Peviani-jeanst és

elment a párizsi divathétre, mint a világhírű divattervező, Georgio Peviani.

Butler nem csak hogy bejutott az egyik legelitebb divateseményre, de még a legprivátabb VIP-bulikra is és menő bloggerek kezdték viselni a GP-jeanst. A sztori vége pedig? Nézd meg, mert zseniális:

Földig borulunk a csávó előtt, idén nem láttunk fantasztikusabb pranket.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

2015-ben ő volt Miss India Guyana, 2025-ben pedig ugyanolyan gyönyörű

Sarah inspirálni szeretne

További cikkeink a témában
Életmód Otthon Így jutottunk a nyugati minimalizmustól az eklektikus ezredfordulón át az okosotthonokig – 20 éves a MaxCity, Kovács Zsófival beszélgettünk
Hirdetés