A hangyás tévére emlékeztető pontkódok kitörtek az újságok és hirdetőoszlopok bűvköréből – egyre több és egyre furcsább helyen tűnnek fel.

Brazíliában Rio de Janeiro városvezetése látta meg a QR-kódokban rejlő lehetőségeket: a városban első körben harminc helyszínen helyeztek el QR-kódot formáló mozaikokat a sétálóutcákban és egyéb frekventált helyeken,  hogy azok segítsék a turisták tájékozódását és informálását. Az apró mozaikkövekből kirakott nagyméretű QR-kódokra elég csak ráfordítani a telefon vagy tablet kameráját, és a képernyőn pillanatokon belül megjelennek a releváns információk, több nyelven is. A turisták így például megtudhatják, pontosan hol tartózkodnak, és milyen látványosságok, szolgáltatások találhatók a közelben.

Az Egyesült Királyságbeli központtal rendelkező M-Sport csapat legújabb kocsijukat, a Ford Fiesta R5 egészét QR-kódba borította. Malcolm Wilson, az M-Sport ügyvezetője elmondta: azért döntöttek a QR-kódos díszítés mellett, mert ennek köszönhetően a ralisport iránt érdeklődők illetve a cég partnerei és a szponzorok is villámgyorsan hozzájuthatnak a versenyautó fejlesztésével kapcsolatos naprakész információkhoz.

(Forrás: The Telegraph, M-Sport)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
8% Piastri
1% Russell
10% Egy másik versenyző
Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre
Hirdetés