Sokak szerint az ipari formatervezés csúcsát jelentette az ’59-es Cadillac Eldorado, aminek a Pininfarina által gyártott limitált szériás példányát építették kombivá, elképesztő teljesítményű V8-as motorral.
Az ötvenes évek egyik legjellegzetesebb amerikai autójának számított a Cadillac Eldorado, amit akkoriban a világ legnagyobb farokuszonyával szereltek. A széria legritkább változata volt a Brougham, ezt ugyanis a Pininfarina torinói gyárában szereltek össze, és csupán 99 példány készült belőle. Restaurálás helyett mégis valami izgalmasat építettek az egyikből.
A termetes karosszériát csaknem fél méterrel rövidítették meg, és a Chevrolet ötvenes évekbeli stílusos kombija, a Nomad hátsó részével építették újjá.
A kézzel készült karosszéria több mint tizenöt éven keresztül épült, és a munka kétmillió dollárnál is több pénzt emésztett fel, de a képek alapján azt mondhatjuk, hogy megérte.
Rózsaszín és ezüst fényezése hozza az Elvis-korszak rágógumihangulatát, amihez tökéletesen illik a zebramintás fapadlójú csomagtartó. Krómozott kerekei az eredetinél jóval nagyobbak, 18 colosak, amire szükség is van, ugyanis
a V8-as motorjából két turbófeltöltővel 1025 lóerőt hoztak ki, amit egy Corvette automata váltója továbbít a kerekekhez.
Belső terét korabeli hangulatban restaurálták, szinte fel sem tűnik, hogy a középkonzolra érintőképernyő és kiegészítő műszerek kerültek, az ülések pedig egy modern Cadillac CTS-V-ből származnak. A CadMad, ahogyan nevezik, a Mecum indianapolisi aukciójára kerül, ahol 350-450 ezer dollár közötti, azaz 120-150 millió forintnak megfelelő összeget várnak érte.
Ez is érdekelhet: