Az Impala évtizedeken keresztül a Chevrolet nagyautója volt, sokáig a legkeresettebb típusnak számított a kínálatban. Az egyik legmenőbb változata pedig kétségkívül az 1961-ben gyártott buboréktetős Sport Coupé, ebből mutatunk egy lélegzetelállító példányt.
Csak 1959-től 1962-ig készült ezzel a buboréktetőnek nevezett megoldással a Chevrolet Impala harmadik generációjának kupéváltozata, a nevét a tetőbe nyúló szélvédőiről és vékony tetőoszlopairól kapta. A képeken látható 1961-es példány nagy előnnyel indult, mert az egyik tulajdonosa évtizedeken keresztül egy garázsban őrizte, mielőtt 2005-ben megvásárolták, majd 8 hónapon keresztül tartó gondos felújítás vette kezdetét.
Az Impala azért is figyelemreméltó, mert a karosszérián nem változtattak semmit annak érdekében, hogy jobban nézzen ki, ez a fekete csoda tényleg ezekkel a vonalakkal jött ki a gyárból.
A kerekek már egyediek, elöl 18, hátul 20 colos polírozott darabok, és az utastér is ügyesen kombinálja az eredeti részleteket az olyan modernizált elemekkel, mint a hifi és a légkondicionáló.
A motorjára biztosan nem lenne panaszod, hiszen a Chevrolet 5,7 literes V8-asa került bele, amihez négyfokozatú automata váltó kapcsolódik.
A vezetését a felújított futómű, a szervózott kormányzás és az elöl és hátul is tárcsafék teszi könnyebbé. A buboréktetős Impala Sport Coupé a Charlotte-i RK Motors kínálatából kelt el 80 ezer dollárért, azaz 22,5 millió forintért.