Az eredeti Mustang gyárilag izgalmasabb változata volt a Mach 1, amiből a Ringbrothers mutatta meg, mit lehet még kihozni, miközben a teljesítmény növelését nem vitték túlzásba, bőven elég sok lett így is.

A hatvanas évek végén jelent meg először a Mustang kínálatában a Mach 1, amit eredetileg 5,8 literes V8-as motorral kínáltak, és ez a változat annyira emlékezetes lett, hogy az éppen kifutó új Mustang is ezen a néven kapott különkiadást. A Ringbrothers ezúttal a ’69-es eredetit kombinálta egy modern motorral.

A korabeli motorja helyére a Ford Performance külön megvásárolható 5,2 literes alumínium V8-asa került,

aminek a teljesítményét 580 lóerőre növelték. Még ha nem is éri el a mostanában tuningolt sportautók ezer lóerős sztenderdjét, bőven elég sok ahhoz, hogy uraljuk a hatfokozatú kézi sebességváltójával.

A szériához képest megnövelt teljesítményhez egyedi futóművet és fékrendszert kapott a Mustang Mach 1,

aminek a karosszériáját önhordóvá alakították, a hosszát és a szélességét is megnövelték öt centivel. Az első kerekek is 19 colosak, a hátsó 20 colos kerekekre pedig szuperszéles, 345 milliméteres Michelin Pilot Sport 4S abroncsok kerültek.

„A Mustang Mach 1 mindig is agresszív megjelenésű autó volt, és finom, de karakteres változtatásokkal szerettük volna kiegészíteni ezt a klasszikus stílusát”

– mondja a Patriarc névre keresztelt Mustangról Jim Ring, a Ringbrothers társtulajdonosa. Az autó tökéletesítésére ezért több mint ötezer munkaórát fordítottak.

Ez is érdekelhet:

Rettentően izgalmas lett ez a ’69-es Chevrolet Camaro

Több mint 1000 lóerőt lehet beosztani – kézi váltóval.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Négy gamer eszköz, amivel igazán teljes lehet a játékélmény

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!
Hirdetés