A karosszériáját ezúttal nem építették át, de a lehető legjobb módon modernizálták a ’68-ban gyártott Mercury Cougar technikáját – az új Mustang V8-as motorjával.
A Ringbrothers alkotásaitól mindig jobban ver a szívünk, és nincs ez másként az amerikai műhely legújabb autójával sem. Az 1968-ban gyártott Mercury Cougar erősen felújítandó állapotban került hozzájuk, ezért a fémig lecsupaszították, de a karosszéria ezúttal maradt eredeti, csak egy nagyon dögös sötétzöld színű fényezés került rá.
A legnagyobb változást a motorházba pillantva láthatod meg, az eredeti 4,9 literes helyére az új Mustangban is használt 5 literes V8-as került, amihez a Ford F-150 Raptorból vett tízfokozatú automata sebességváltó kapcsolódik.
A motorcserével a teljesítménye is jócskán megnőtt, a korabeli 210 helyett 460 lóerőre képes a Cougar.
A futóművet és a fékeket is a nagyobb teljesítményhez igazították, de a Cougar belső tere korhű maradt, csak a modern váltókar árulkodik az átépítésről.
„Az eredmény stílusos, mégis mindenki tudja róla, hogy nem gyári”
– mondja az autóról a cég társtulajdonosa, Jim Ring, aki szerint ilyen sportkocsit álmodnának a Mercury tervezői, ha ma építenék a Cougart.