A Brabus egyik legkeresettebb típusa a G-osztályból épül, ezért nem csoda, hogy rögtön hozzáláttak az átépítésnek, amint megjelent az új generáció. A G 500 után most a népszerűbbnek ígérkező G 63 AMG-t alakították át.

A még mindig klasszikus formájú, de technikájával már vadonatúj G-osztályból készült a Brabus legújabb munkája. A német tuningcég a szintén nyolchengeres G 500-at már átdolgozta, most pedig a G 63 AMG-ből is elkészült a saját változatuk.

Külsőre nem mutat sok újat az előző átépítéshez képest a Brabus 700 Widestar, a karosszériát tíz centivel szélesítették ki, itt is magasabb motorháztetőt és hátsó szárnyat szereltek fel, de a hűtőmaszk az AMG-nél függőleges osztású.

A lényeg úgyis a motor, ami ebben az esetben is a 4 literes biturbó V8-as. A G 63 AMG-ben gyárilag 585 lóerőre és 850 Nm nyomatékra képes, a Brabus változatában pedig kereken 700 lóerő és 950 Nm az eredmény, amihez elég volt csak a motorvezérlésen módosítani.

A Brabus 700 Widestar ezen kívül hangosabb, oldalt kivezetett kipufogót is kapott, az utasteret pedig itt is a vevő igényei szerint borítják be bőrrel.

Ez is érdekelhet:

Valóra vált álom ez a kikönnyített Brabus Mercedes 190E

290 lóerős hathengeres motor hajtja, két ülés és bukócső van benne.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés