Meggyőző és logikus érveléssel állt elő a Ferrari.

A Belga Nagydíj előtt a Ferrari egy sárga színű zsákkal kavarta fel teljesen a Forma–1 életét, amire – a csapatok nyomására – az FIA is kénytelen volt reagálni, így hivatalos megállapítást nyert, hogy nincs semmiféle trükközés abban, ha az olaszok az időmérők és a versenyek előtt szárazjéggel hűtik a felső légbeömlő tetején lévő kamera elektronikáját, még akkor sem, ha erre egy csapat sem panaszkodott még korábban.

A különböző összeesküvés-elméletek ellenére két egyszerű dologra használja a Ferrari:

  • hűtésre: álló helyzetben ugyanis az autóból kiáramló hő többször is túlmelegíti az 50-120 Celsius-fok közötti tartományban működő fedélzeti kamerát, ami túlmelegedés esetén automatikusan kikapcsol. A maranellóiak fizetnek egyébként a felvételekért, amiket adatgyűjtésre és elemzésre is felhasználnak, ezért nyilván fontos nekik, hogy egyáltalán működjön a szerkezet.
  • takarásra: az egyik nagydíjon véletlenül magától bekapcsolt a hátrafelé néző kamera a garázsban, így pedig látni lehetett a motort és a hátsó felfüggesztést is, ami a (rivális) szakszemnek sokkal több információt jelent, mint egy egyszeri nézőnek.

Eközben meg...

(via, fotó: Carlinx)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés