Úgy tűnik, van az a pénz, amiért a Ferrari menesztett csapatfőnöke, Mattia Binotto nem vállal munkát más istállónál egy ideig.

A tavalyi idény végén lemondott a Ferrarit 28 éven át szolgáló, az olasz istállót csapatfőnökként 2019 óta vezető Mattia Binotto, akinek nem marasztalása mögött leginkább a maranellóiak 2022-es teljesítménye, leginkább a megbízhatósági és stratégiai hibáik miatt elszalasztott világbajnoki esély áll – helyét az Alfa Romeo korábbi csapatfőnöke, Frédéric Vasseur vette át.

Az olasz Formu1a.uno arról ír, hogy távozásakor Binotto aláírt egy megállapodást a Ferrarival, miszerint az ilyenkor szokásos fél év helyett 12 hónap lesz a felmondási ideje, amiért persze az olaszok fizetnek neki anyagi kártérítést

– nem tudni, mekkora összegről van szó.

A motorspecialistaként is számontartott Binottónak a felmondási ideje alatt már nem kell dolgoznia Maranellóban, akinek így nem is lesz rálátása a Ferrari dolgaira, ugyanakkor ez az egy év kihagyás hosszabb kényszerpihenőt is jelent, hiszen a sportszabályzat értelmében ezen időszak alatt, vagyis jelen esetben 2024-ig nem vállalhat munkát másik F1-es istállónál vagy az FIA-nál – azt pletykálják, hogy a száguldó cirkuszba 2026-ban bemutatkozó Audihoz szerződhet.

(Forrás: Scuderiafans.com, fotó: Getty Images)

Ez is érdekelhet:

A Cadillac F1-es autójánál nehéz lenne elegánsabbat elképzelni

Van, aki már a Forma–1-ben látja az amerikai luxusautók non plus ultrájának számító Cadillacet.

Schumacher leváltja Hamiltont a Mercedesnél?

George Russell szívességet tehet Mick Schumachernek.

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

A Player kérdése: Te szoktál magadnak ajándékot venni karácsonykor?
32% Igen, persze, szerintem teljesen normális.
68% Nekem ez fura, nem, nem szoktam.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés