Valójában csak visszatért a régihez.

Az utóbbi időben több változás is történt a Ferrari – mármint az F1-es csapat– életében. Talán a két legjelentősebb az volt, hogy

Gianluca D'Alessandro on Twitter

Interestingly, Ferrari have changed the logo everywhere today ??

Korábban ez a Marlboro-cigisdobozra emlékeztető logó volt mindenhol, de várhatóan nemcsak a közösségi médiában, de a versenyautókon sem így fog megjelenni:

Apropó: a Ferrari még ősszel megújította az 1984 óta tartó(!) szerződését a Philip Morrisszal, ami most 160 millió dollár pluszt jelent a maranellóiaknak évente.

És ha már Ferrari:

Úgy tűnik, a Ferrari ezzel előkészíti Ricciardo szerződtetését

Lelépett Räikkönen versenymérnöke, állítólag meg is van az utódja.

(Forrás / fotó: motorsport.com / Twitter, Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ha ezek vannak otthon nálad, akkor igazi nőcsábász vagy – Avagy tárgyak, amitől izgalmas lesz egy randi otthon

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

További cikkeink a témában
Itt az a Xiaomi, ami szembeszáll a csúcstelefonokkal
Hirdetés