Valójában csak visszatért a régihez.
Az utóbbi időben több változás is történt a Ferrari – mármint az F1-es csapat– életében. Talán a két legjelentősebb az volt, hogy
- lelépett a több száz millióval támogató főszponzora, a Santander Bank, valamint
- új logót kapott a csapat a Facebook-, a Twitter- és az Instagram-fiókjain (valójában csak visszatért a klasszikus pajzs alakú logóhoz, benne az ágaskodó lovacskával):
Gianluca D'Alessandro on Twitter
Interestingly, Ferrari have changed the logo everywhere today ??
Korábban ez a Marlboro-cigisdobozra emlékeztető logó volt mindenhol, de várhatóan nemcsak a közösségi médiában, de a versenyautókon sem így fog megjelenni:
Apropó: a Ferrari még ősszel megújította az 1984 óta tartó(!) szerződését a Philip Morrisszal, ami most 160 millió dollár pluszt jelent a maranellóiaknak évente.
És ha már Ferrari:
(Forrás / fotó: motorsport.com / Twitter, Getty Images)