Horacio Pagani legutóbbi alkotása a Huayra, aminek minden példánya már évekkel ezelőtt elfogyott. Az egyetlen lehetőség hozzájutni, ha a használtak között szemezgetsz, és mutatunk egy vörös szénszálas példányt, ami megérdemli a figyelmet.
2012-ben mutatkozott be a legendává vált Zonda utódjaként a Pagani Huayra, és a motorszállító Mercedes-AMG-vel kötött megállapodás értelmében mindössze száz példány készült belőle. A limitált széria évekkel ezelőtt, már 2015-ben elfogyott, ezért a Huayra jelenleg csak használtan elérhető. Ha vágynál rá, mutatunk egy alig futott példányt, amiben csak 1125 kilométer van.
A képeken látható csodás Huayra a 87-edik darab a százból, és 2014-ben került első tulajdonosához.
A különlegessége, hogy a karosszériáját, ami teljes egészében szénszálas anyagból készült, anyagában színezték vörösre, ezért a lakkozás alatt látható maradt a karbon szerkezete. A külsőhöz illik a vörös és fekete színnel kárpitozott belső tér.
A Huayra még mai szemmel nézve is tökéletes szuperautó, amiről a felépítésén kívül a motorja is gondoskodik.
A Mercedes-AMG-től származó 6 literes biturbó V12-es erőmű 730 lóerőre és kereken 1000 Nm nyomatékra képes, amivel a hétfokozatú szekvenciális váltóval szerelt Huayra már 2,8 másodperc alatt eléri a százat, a vége 370 km/óránál van.
A képen látható példányhoz megrendelték a Tempesta csomagot, amit a Pagani a már elkészült típusokhoz kínált,
170 ezer dollárért alakították át őket, 24 óra munkával. A csomaghoz nagyobb kerekek, spéci Pirelli abroncsok, áthangolt futómű, új kipufogórendszer és szénszálas diffúzor jár, és még pályaképesebbé teszi a Huayrát.
A Pagani a műszaki megoldásain túl az extravagáns megjelenésével is kiemelkedik a szuperautók közül, és a Huayra részletein van is mit ámulni.
A modenai üzemben teljes egészében kézzel szerelt géphez a hét részből álló bőr táskakészletet is megrendelték, így kínálja eladásra a connecticuti Miller Motorcars. Az árát csak komoly érdeklődőknek árulják el.