A Defender és a G-osztály már elkészült hatkerekű változatban, és ha egyszer a Mercedes-Benz platós terepjárót gyárt, akkor az X-osztály sem kerülheti el a sorsát. A profi átépítéseiről ismert lengyel Carlex Design készíti el a prototípust.

Egy brutális külsejű terepjárónál csak annak a hatkerekű változata lehet még lehengerlőbb. Tudják ezt a Mercedesnél, ahol a kifutó G-osztályból nemcsak nagykerekű, hanem 6x6-os változatot is építettek. A platós terepjáró X-osztályból gyárilag még nincs hatkerekű, és valószínűleg nem is lesz, de ezt a hiányt orvosolja a lengyel Carlex Design műhelye, ahol a jachtszerűtől a mocsárjáróig számtalan változatban átalakították már az X-osztályt.

Nem féltenénk a mocsárba vinni ezt a Mercedest

Nézd meg, mit lehet kihozni az X-osztályból!

A legújabb változat a hatkerekű lesz, ami egyelőre még csak a tervezőasztalon létezik, de 2019-ben már az utakon láthatjuk az első példányokat belőle.

Olvasd el, milyen volt vezetni az X-osztályt:

Pickup nem volt még ennyire vonzó

Nem erre fogod feltolni a betonkeverőt. Íme a Mercedes pickupja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Xiaomival könnyebb az ünnepi készülődés

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
14% Naná, és nagyon keményen.
36% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés