Új emblémát kapnak a Peugeot-k. A jelszó: Quality time!
Mikor a szerkesztőségben megbeszéltük, ki vesz részt majd otthon a fotelben vagy az ágyában a Peugeot következő sajtótájékoztatóján, amely a cég arculatának megújításáról szól, hamar konszenzusra jutottunk abban, hogy mi mind valami ilyesmit szeretnénk látni a márkától:
Persze igazából nem számítottunk rá, hogy valami ennyire kúl dolog történik a Peugeot-val. Úgy sejtettük, a megújulás lényege inkább csak az, hogy egyértelművé váljon, a Stellantis gigakonszernen belül mi is a 210 éves francia márka szerepe, helye, feladata. Jöttek is jelszavak az előadásban:
Upmarket (tolódás a prémiumkategóriák felé), neo-performance (teljesítmény alacsony emisszió mellett), innovation, electrification és így tovább.
A kedvencem: Peugeot goes full Watt - ami arra utal, hogy 2025-re minden modellnek lesz részben-egészében villamosított változata. Ami pedig kevésbé a kedvencem, de a legtöbbször elhangzott: quality time, vagyis (minőségi idő) az autóban.
És akkor egyszerre csak - IGEN!!! Tényleg ez volt a nagy bejelentés: a két lábra állva hadonászó egészalakos mai fenevad helyett a Peugeot-k új oroszlánt kapnak, aki megint csak a fejével szerepel majd az autókon és újra egy pajzsba költözik. Egy heraldisztikai szakember hosszasan fejtegette is, hogy ez milyen nagyszerű dolog, majd egy videót láthattunk arról, hogy mi a saját időnk oroszlánjai vagyunk, mert oroszlánként teremtünk minőségi időt magunknak a kocsinkban (???). De ez mind nem számít. A lényeg, hogy az új embléma menő és jól mutat minden tipikus helyen, ahova egy autóembléma fel szokott kerülni.
Az új embléma elsőként a március 18-án debütáló új 308-ason mutatkozik majd be. Reméljük, lesz olyan ütős, mint az e-Legenden volt, még a hivatalos premier előtt!