Még mindig a monzai baleset a téma.

Elég komoly ütközést hozott össze Lewis Hamilton és Max Verstappen az Olasz Nagydíjon, aminek csak azért nem lett tragikus következménye, mert 2018-ban kötelezővé tették a pilótafülke fölé emelt védőkeret, azaz halo/gloria használatát – mondjuk, miről beszélünk:

Bár a brit sisakját csak súrolta a Red Bull hátsó kereke és padlólemeze, Hamilton az esetet követően nyak- és fejfájdalomra panaszkodott, a Mercedes pedig utalgatott arra, hogy pilótájuk meg is sérült, ami végül is nem teljesen elképzelhetetlen azért.

Hamilton az életét köszönheti annak, amit néhány éve még látni sem akart az autóján

Az én kocsimra fel nem teszik azt a cuccot! – mondta még néhány éve.

Mindesetre a Red Bull, pontosabban az osztrák istálló tanácsadója, Helmut Marko szerint Hamilton nyafogása és a Mercedes célozgatása csak egy szánalmas show-műsor:

„Ez egy sima versenybaleset volt. A sérülésről szóló sztorik mind csak a Mercedes kitalációi. Max már kiszállt az autóból, amikor Hamilton a kavicságyból megpróbált visszajutni a pályára. Még az orvosi autó is látta ezt, ezért hajtott tovább. Most meg előadják, hogy szegény Hamilton hirtelen megsérült.”

Azóta Hamilton már elárulta, hogy még jövő hétvégi Orosz Nagydíj előtt ellátogat egy specialistához, mert úgy érzi, hogy a nyaka egyre merevebb.

Verstappen elmondta, miért nem ment oda Hamiltonhoz megnézni, hogy jól van-e a baleset után

Verstappen nem mutatott nagy érdeklődést Hamilton irányába, már tudni, miért.

(Forrás: planertf1.com, fotó: Getty Images)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés