A második generációjánál is a végéhez közeledik a Honda NSX gyártása, és az amerikai piacon búcsúzóul bemutatkozott az eddigi legerősebb változata, a Type S.
Már több mint harminc éve annak, hogy 1989-ben a Honda bemutatta az NSX-et, amiből a márka egyik ikonja lett. A legendás típusnév 2016-ban tért vissza egy hasonlóan gyors, de már egészen más technikájú hibrid modellen, és mostanra a második generáció gyártása is a végéhez közeledik. Az amerikai piacra az Acura márka alatt mutatták be az utolsó szériát.
A Honda stílusosan búcsúzik az NSX-től, ugyanis az eddigi legizmosabb változatát készítette el Type S néven.
A 3,5 literes biturbó V6-os motorjának teljesítményét 507-ről 527 lóerőre növelték, amivel a kombinált teljesítmény 581-ről 608 lóerőre nőtt. Az eredményt új injektorokkal, újabb intercoolerrel és a GT3-as versenyautóból származó turbókkal érték el.
A kilencfokozatú duplakuplungos váltót is átdolgozták, gyorsabban kapcsol, és a váltófület hosszan húzva akár több fokozatot is visszavált egyszerre.
Az elektromotorok vezérlésének átprogramozásával javult a nyomatékeloszlás, szélesebbek lettek a nyomtávok, széria a szénszálas tető, és a Lightweight csomaggal karbonkerámia fékrendszer is rendelhető.
A Type S a külsejével is különbözik a többi NSX-től, a nagyobb légbeömlőket szögletesebbre szabták, a hűtőmaszk felett műanyagra cserélték a krómcsíkot, az új szürke fényezés is dögös lett.
Az NSX-nek ezzel a 350 példányos limitált szériával ér véget a pályafutása, és egyelőre nem lesz közvetlen utódja,
később egy elektromos sportautó érkezhet a helyére.