A hatvanas évek léghűtéses buszai, pontosabban a Westfaliák szellemi utódjának tekinthető Doubleback a legmodernebb anyagok felhasználásának köszönhetően mindössze százharminc kilóval nehezebb a donor Transporternél, cserébe teljes lakóautó-élményt ígér. Az elektromotorok negyvenöt másodperc alatt nyitják ki a hátulját, ahol így egy két méter hosszú hálószoba, illetve az ágyak mellőzésével egy akár négy biciklit is elnyelő raktér alakul ki. Természetesen zárt állapotban ez elég sokat elvesz a beltérből, így a Doubleback csupán kétszemélyes, illetve három, az extraként rendelhető első paddal. A tetőn a jól ismert sátornak is jutott hely.

A kempingezők álmának megkérik az árát: újonnan a száznegyven lóerős kétlitereres TDI motorral húszmillió forintba kerül, bár a cég már meglévő hosszított tengelytávú Transporterek átépítését is vállalja. Van vele munka, egy Doubleback ugyanis tízezer új alkatrészt tartalmaz! Kicsit drága, és nem fér bele a teljes család, de romantikus nyári kalandokra ez az ideális választás, persze csak ha nem akad épp egy régi Westfalia!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés