A BMW-nél készült már kombi az M3-ból, de gyártásba sosem került, pedig igény biztosan lenne rá. Az Alpina legalábbis tudja a megoldást, a tuningcég most az M3-nál is izmosabb kombit épített az új 3-as sorozatból.

2000-ben a BMW-nél készült már egy kombi prototípus az akkori M3-ból, de a kínálatba nem került, ezért sosem kapott igazi ellenfelet az Audi RS4 Avant és a Mercedes-AMG C 63. Pedig biztosan lenne rá érdeklődő, de őket mind az Alpina szolgálja ki, és a tuningcég most elkészült a legújabb 3-as sorozatból épült kombijával.

A B3 Touring alapját az M340i adja, de a háromliteres, soros hathengeres, 374 lóerős turbómotor nem maradt gyári állapotban.

A teljesítményét 463 lóerőre növelték, a legnagyobb nyomatéka 700 Nm,

amit nyolcfokozatú automata váltó továbbít mind a négy kerékhez. Az Alpina nem árulta el, mennyi alatt gyorsul százra a B3 Touring, de a végsebessége 300 km/óra felett van.

A formája pedig egyszerűen fantasztikus,

a jellegzetes zöld fényezéssel és a 20 colos, sokküllős Alpina Classic könnyűfém kerekekkel remekül mutat a B3 Touring.

A futóművet átdolgozták, új a rozsdamentes acélból készült kipufogó, és az utasteret is átszabták, de nem az M-es BMW-k sportos stílusában, inkább elegáns hangulatú lett a B3.

Ha már unod a háttérképed, itt van még néhány látványos fotó az Alpina B3 Touringról:

A gyári E46-os M3 Touring prototípust ebben a cikkben találod:

30 év alatt készült néhány eszement BMW M3

Kupé, kabrió és lépcsőshátú: ezekben a változatokban készült a BMW M3, pedig időnként megdöbbentő kiviteleket is építettek belőle. Készülj fel, mutatjuk mindet.

Nemrég vezettük a legújabb 3-as kombit, ilyen volt:

A tökéletes BMW ilyen lehet – 3-as Touring menetpróba

A hathengeres dízellel vezettük az új 3-as kombit.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés