Számíthattunk rá, hogy az Aston Martin és a Red Bull Racing közösen fejlesztett hibrid szuperautója nyitott tetős változatban is elkészül: itt a Valkyrie Spider.
Az ezer lóerősnél is izmosabb szuperautóknál csak egy izgalmasabb van, a nyitott tetős változat, és ezt szem előtt tartva fogott bele az Aston Martin a Valkyrie Spider fejlesztésébe.
A Red Bull Racinggel közösen megalkotott, minden ízében a versenyautókat idéző modell minden idők leggyorsabb és legextrémebb nyitott tetős Aston Martinja lett.
A Valkyrie Spider természetesen szénszálas anyagból készült tetőt kapott, ami egyszerűen levehető róla.
A zárt tetős modell sirályszárnyasai helyett itt előrefelé nyílnak az ajtók, rajtuk egy szűk ablaknyílással, de a Spider esetén a tetőre is került két felnyitható polikarbonát ablak, hogy világos maradjon a versenyautókét idéző pilótafülke.
A szénszálas anyagból készült váz elég masszív volt ahhoz, hogy ne kelljen sok extra merevítést beépíteni,
ezért az Aston Martin szerint csak minimálisan változott a Valkyrie tömege. Adrian Newey csapatának feladata volt, hogy az aerodinamika is csúcson maradjon nyitott tetővel: 240 km/óránál 1400 kilogramm leszorítóerővel lehet számolni.
A Valkyrie Spider hajtáslánca a Cosworth által fejlesztett 6,5 literes V12-es szívómotorból áll,
ami önmagában is 1014 lóerőre képes, ehhez jön a 162 lóerős elektromotor. A rendszer kombinált teljesítménye 1155 lóerő, amivel az Aston Martin extrém gépe nyitott tetővel is 330 km/órára képes, tetővel megfutja a 350 km/órát.
A nyitott tetős modell nagy előnye, hogy még jobban élvezhető, amint 11 ezres fordulatszámig forog a 12 hengeres motor.
Az Aston Martin még nem fejezte be teljesen a munkát, csak a jövő év második felében készülnek el az első példányok. Összesen 85 darabot építenek belőle a 150 zárt tetős és a 40 csak pályán használható változat mellé.