Csak kicsit módosítottak a formán, mégis alapvető a változás. De a lényeg a mérlegen derül ki.

Két tonna alá került a Q7-es tömege (a háromliteres dízelmotorral 1995 kg), vagyis több mint háromszáz kilóval könnyebb a szokásos modellciklusnál tovább, kilenc évig gyártott elődjénél. Bár külső méretei valamivel csökkentek, a belső helykínálata nőtt, de az apró méretkorrekciók is új karaktert adtak a legnagyobb Audi SUV-nek: kisebb busz helyett nagyobb kombira emlékeztet, ami egyértelműen jót tett neki.

Alul az új Q7-es, felette az elődje
Felül a kifutó modell, alul az új Q7-es

És míg egy hatalmas SUV birtoklása általában értelmetlen nagyzolásnak, kompenzációnak tűnik, egy kombi a praktikus gondolkodású, szimpatikus emberek autója – ugye, hogy alapvető a változás?

(Fotó: Audi)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Spórolj időt és pénzt a wigo-val, Budapesten belül vagy kívül!

Sokkal inkább műtárgy, mint szupersportautó a Bugatti Centodieci

Megvadítják a négyhengeres Ford Mustangot

További cikkeink a témában