Csak kicsit módosítottak a formán, mégis alapvető a változás. De a lényeg a mérlegen derül ki.

Két tonna alá került a Q7-es tömege (a háromliteres dízelmotorral 1995 kg), vagyis több mint háromszáz kilóval könnyebb a szokásos modellciklusnál tovább, kilenc évig gyártott elődjénél. Bár külső méretei valamivel csökkentek, a belső helykínálata nőtt, de az apró méretkorrekciók is új karaktert adtak a legnagyobb Audi SUV-nek: kisebb busz helyett nagyobb kombira emlékeztet, ami egyértelműen jót tett neki.

Alul az új Q7-es, felette az elődje
Felül a kifutó modell, alul az új Q7-es

És míg egy hatalmas SUV birtoklása általában értelmetlen nagyzolásnak, kompenzációnak tűnik, egy kombi a praktikus gondolkodású, szimpatikus emberek autója – ugye, hogy alapvető a változás?

(Fotó: Audi)

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés