Tökéletes minőségű bőrök, rengeteg arany és drágakő. Ez viszont nem a londoni Harrods, hanem a Bentley Continental GTC, melyet az ékszereiről híres Boodles-szel készített a Mulliner.
Elegáns szürke és bézs bőrkárpithoz ad bátor fűszerezést a Boodles-re jellemző púderrózsaszín, mely csak diszkréten fut végig a Bentley Continental GTC utasterében. A kárpitozáson 278 566 öltést lehetne megszámolni, melyet hat munkaóra alatt készítettek el az egyedi igényekkel foglalkozó Mulliner kézműves mesterei.
Huszonnégy karátos aranyból készítették el a szellőzőrostélyok tagadhatatlanul angolos tolattyúit.
Végtelen eleganciája mögött nagyon aprólékos kidolgozás van, a szürke fényezésű Bentley Continental GTC alatt a Muller felnik díszelegnek és csillogó krómok teszik látványosabbá a 4,85 méteres kabriót. Az autó lényege azonban egyértelműen az utastér, melynek minden eleme a lehető legjobb minőségű.
Nemes fabetét helyett a műszerfalat és az ajtókárpitokat egy jura-korból származó, tehát több mint 200 millió évvel ezelőtt keletkezett természetes kőből készítették. A Mulliner speciális lézeres vágási technikájával készítettek belőle egytized milliméter vastagságú lemezeket, melyekből aztán a felületeket formázták.
1798-ban alapították a mai napig magánkézben lévő Boodles-t, melynek első üzletét még a 18. században nyitották Liverpoolban.
Olyan vállalatok mellett, mint a Boodles, szinte fiatalnak számít a Bentley (1919), viszont a Mulliner gyökerei egészen 1760-ig nyúlnak vissza. Az eredetileg northamptoni, majd később londoni manufaktúra a brit királyi postának épített postakocsikat. Henry Jervis Mulliner nevét csak 1897-ben vette fel.
Valódi ékszer az a tizennyolc karátos fehéraranyból készült, gyémántokkal kirakott medál, mely a könyöklő előtti rekeszen ékeskedik. Az összefonódó B betűk a két vállalat kapcsolatát jelképezik, a mintázat pedig a kárpitozáson is visszaköszön.
Ez is érdekelhet: