A Mulsanne kifutásával az újonnan bemutatott Flying Spur lett a Bentley luxusautója, és most ebből készült el a még fényűzőbb Mulliner kivitel.

Az egy mérettel nagyobb Mulsanne gyártásának megszűnésével a kisebb Flying Spur lett a Bentley zászlóshajója. A márka egyedi modelleket építő részlege, a világ legrégebbi karosszériaépítőjének számító Mulliner készítette el a saját változatát belőle, olyan vásárlóknak, akik nem elégednek meg a szériagyártású modellekkel, és odavannak az elegánsan kidolgozott részletekért.

A Flying Spur Mulliner azonnal felismerhető az egyedi hűtőmaszkjáról, ami a Bentley elnevezése szerint kettős gyémántmintájú.

A 22 colos könnyűfém kerekek érdekessége, hogy a középen lévő logója menet közben is mindig függőlegesen marad, mint a Rolls-Royce-nál, az autó orrán lévő szárnyas B-betűs embléma pedig sejtelmes háttérvilágítást kapott.

Az utastérben is egyértelmű, hogy a Mulliner változatról van szó, hiszen ezt a nevet olvashatjuk a megvilágított küszöbökön és az ülésekre hímezve is.

A vevők természetesen az ízlésük szerint választhatják ki a színeket és anyagokat, erre csak egy ízlésesen válogatott példa a képeken látható konfiguráció Imperial kék műszerfallal és Camel barna ülésekkel.

A hűtőmaszkhoz hasonlóan az ülések varrása is gyémántmintás, ehhez a hímzésnek már a megtervezése is 18 hónapba telt,

a minta minden egyes gyémántja 712 öltést tartalmaz. A belső felszereltség része a forgatható kijelző, a fűthető kormánykerék és a panorámatető mellett a műszerfal ékszereként a Mulliner időmérő óra.

Szintén figyelemreméltó részlet a hátsó utasok asztalkája, ami gombnyomásra elektromosan mozgatott, és egy mélyedést is kiképeztek rajta a tollnak vagy ceruzának.

A Mulliner változat egyedi bőrborítású kulcsát sem egyszerűen adják át, hanem egy olyan díszdobozban és bőrtokban, aminek az anyagát és színét az autóéhoz igazították.

A Mulliner változat a Flying Spur mindhárom motorjával rendelhető: a 333 km/órára képes 6 literes biturbó W12-essel, a sportosabbra hangolt, és nem kevésbé gyors 4 literes biturbó V8-assal, valamint a kínálat legújabb tagjával, a V6-os plug-in hibriddel is. A Continental GT és Continental GT Convertible után ez a Bentley harmadik Mulliner modellje.

Ez is érdekelhet:

A tető nélküli Bacalar az egyik legritkább Bentley lesz

Csak 12 példányt építenek, és már mindre van vevő.

Zöld rendszámot kapott a Bentley sportos limuzinja

Kettővel kevesebb hengerrel itt a Flying Spur konnektorról tölthető hibrid változata.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés