A Cybertruck gyártásáig még sok idő van hátra, de a Tesla addig is bemutatta az elektromos pick-upot népszerűsítő ajándéktárgyakat. Például egy pólót, amire (nem is annyira) meglepő módon a betört ablaküveg mintáját tették.
Mostanra már az is tudja, hogy betört a Cybertruck törésállónak mondott ablaka a Tesla bemutatóján, akit egyébként hidegen hagynak az elektromos autók.
A fiaskó óriási reklámot hozott a pick-upnak, és még a finoman szólva furcsa formájáról is elterelte a figyelmet egy darabig. Elon Musk most bemutatta a Cybertruck népszerűsítésére készült ajándéktárgyakat, például a graffitis stílusú típusnévvel ellátott kapucnis felsőt, valamint
egy pólót, amire nem is kevés öniróniával éppen a betört ablaküveg mintája került.
A 70 dolláros kapucnis felsőhöz képest a póló 35 dollárba kerül, és már csaknem mindent elkapkodták. Egy nappal az után, hogy Elon Musk megírta a Twitteren, már csak a két legkisebb méretben van készlet belőle.