Az első fronthajtásos BMW nem szép, nem erős, de nagy és tágas – vagyis egy tökéletes családi egyterű.

A villámcsapás ezúttal borús égből jött, hiszen azt már legalább két és fél éve lehetett tudni, hogy a BMW elsőkerék-hajtású egyterűben gondolkodik, és az Active Tourerhez szinte megszólalásig hasonló tanulmányváltozatok után a forma sem rejteget különösebb meglepetéseket.

A 2014-es Mininél már látott moduláris platformra épített új modell 4,34 méter hosszú, 1,8 méter széles és 1,55 méter magas, amivel nem nagyon lóg ki a családi egyterűek sorából, belülről pedig kifejezetten tágas: öt ember kényelmesen elfér benne, az alapból sem kicsi, 468 literes csomagtartó pedig a hátsó ülések lehajtásával akár 1510 literesre is bővíthető.

A Genfi Autószalonon bemutatkozó kocsi kezdetben három motorral lesz elérhető: az alap 136 lóerős, 1,5 literes turbó (218i) mellett egy 150 lóerős, kétliteres dízelből (218d) és egy 231 lóerős, szintén kétliteres turbómotorból választhatunk (225i), utóbbi 6,8-as gyorsulásával és 235 km/h végsebességével már egészen kezd emlékeztetni arra a kocsira, ami a férfiembernek eszébe jut a BMW szó hallatán.

A variációs lehetőségek később többféle motorral és xDrive összkerékhajtással is bővülnek majd, valamint a hírek szerint november környékén érkezik az M sportváltozat is új aerodinamikai csomaggal, és sportosabb felfüggesztésekkel valamint belsővel.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Ünnepi útmutató férfiaknak, akik olyan ajándékot akarnak adni, ami valóban megérinti a szívet

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
0% Naná, és nagyon keményen.
50% Igen, de menedzselhető.
50% Szerencsére nem.
Ezekkel a fotókkal sokkal jobban telik a karácsonyi punnyadás – figyelmeztetünk, nehéz lesz abbahagyni
Hirdetés