Úgy néz ki, mintha egy remek állapotban lévő E46-os BMW lenne, de ebben a fekete négyajtósban nem a 3,0 literes sorhatos van, hanem egy Corvette V8-as motorja.

Imádom a 330-ast, mert egy selymes járású és remek erőben lévő motor van minden idők egyik legjobb modern BMW-jében. Ez azonban nem volt elég annak, aki a bajor nyolchengeres helyett egyenesen az LS3-as V8-ast lógatta bele az autó orrába.

Igazi sleeper ez, tehát tehát csak apró baljós jelei vannak, hogy ezt az E46-os BMW-t jóval nehezebb lesz levillogni, mint a húzott 320d-t.

Magyarországon nyilván jelentős nehézségekbe futna az, aki le szeretné papírozni a Corvette motorral szerelt BMW-t, pedig az átalakítást tényleg nem viccelték el. A toronymerevítő alá éppen befért a 6,2 literes, szívó V8-as, melyhez hatfokozatú Tremec manuális váltó csatlakozik. Átdolgozott vezérműtengelyt szereltek bele és a Z06-os olajhűtőjét, valamint az üzemanyagrendszert is átalakították. 18 colos Apex felnik mögött Stoptech fékek sárga nyergei vírítanak és Koni lengéscsillapítók. A megnövekedett teljesítmény miatt néhány alkatrész az M3-asból származik.

362i típusjelzése hamar lebuktatja az autót, az utastérben pedig a klímakonzol alatti tároló helyére került három kiegészítő műszer. Minden más maradt a gyári állapotban, szóval a állítható laphosszúságú sportülésekben lehet ülni és a Harman Kardon hifin szól a zene. A mérések szerint így 460 lóerő és 560 Nm nyomaték repíti a 2003-as BMW-t.

Ez is érdekelhet:

Kapudrog az örömautózáshoz – BMW M2

460 lóerő, hátsókerék-hajtás, BMW. Ez így tökéletes.

Megmentik a mélygarázsban hagyott BMW M3 CSL-t

Évekig tartott, de végre megbecsült helye lesz egy gyűjteményben a ritka BMW-nek.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

A világ egyik legegészségesebb itala egy magyar készítmény, és azt adja meg, amire szükséged van

Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat

A Bugatti Veyron és a Škoda Octavia dizájnerét vették fel az MG-hez

További cikkeink a témában