Keresztbe és hosszába is bejárta az internetet a mélygarázsban hagyott ritka BMW M3 CSL története, melyet végre kimentettek a fényre.

Egyes források szerint az első tulajdonosa csak a szalontól a garázsig tartó hatvan kilométert tekerte bele, a rendszáma alapján azonban több lehet az M3 CSL-ben, ami évek óta porosodik és pusztult egy angliai mélygarázsban.

Szívszorító látvány a mélygarázsban hagyott BMW M3 CSL

Nem megerősített információk szerint a rajongók könnyeivel törlik fel körülötte a padlót.

Ahogy felfedezték az autót, villámgyorsan terjedt a híre a nagyvilágban, még én is majdnem elindultam érte, csak biztos voltam benne, hogy tömött borítékokkal állnak érte sorban. Nekem meg most is csak egy ezres van a zsebemben. De már egész biztos, hogy a ritka BMW sportkupé megmenekül, már ki is rángatták egy kicsit a fényre.

Általában az autókat menni tervezik, ez a lényegük, így nagyon meg tudják viselni az ilyen ridegtartást.

Évek alatt a benzin is megpunnyad a tankban, a gumi alkatrészeket megeszi a por, de máshol is jelentős károkat tud okozni, ha nincs mozgásban a technika. Ezek helyreállítása még úgy is szép feladat lesz, hogy az E46-os BMW népszerű és távolról sem akkora macera alkatrészt szerezni hozzá, mint mondjuk egy pajtából előrángatott háború előtti Bugattihoz.

Ez az autó volt mindennek a teteje akkoriban, az M3 CSL 3,2 literes, szívó sorhatos motorja 360 lóerős és ügyes pilóta kezei között 7 perc 50 másodperc alatt körbeszalad a Nordschleifén. Mostanra ezek a legértékesebb darabok az E46-ból, és ez később sem lesz másképpen.

Ez is érdekelhet:

A 16 hengeres 7-estől az első elektromos BMW-ig – a BMW Classic főhadiszállásán jártunk

Még a múzeumban is ritkán fordulnak elő ezek a BMW-k, mi megnéztük a klasszikusok és prototípusok garázsát Münchenben.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!

Mutatunk egy őszi fesztivált, ami az újbort és a libás ételeket ünnepli

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

További cikkeink a témában
Megfogni a jövő építőit – Bálint Attila-interjú
Hirdetés