A megújult X3 után nem sokkal a tisztán elektromos hajtású iX3 is megkapta a ráncfelvarrást, ami teljesen új műszerfalat is hozott.
Még csak egy éve mutatta be az elektromos hajtású szabadidő-autóját a BMW, az iX3-nál máris itt a ráncfelvarrás ideje. Az alapokat adó X3 jelenlegi generációját ugyanis még 2017-ben mutatták be, és nemrég újították meg alaposan, a BMW-nél pedig úgy gondolták, hogy az iX3-at sem hagyják meg a korábbi formájában.
A modellfrissítés a megújult BMW X3-nál látott mintát követi,
ennek megfelelően az iX3 is szűkebbre szabott fényszórókat és karakteresebb, sötét kerettel kiemelt hátsó lámpákat kapott. Nagyobb lett a hűtőmaszk, ami az elektromos autó esetén részben burkolt, és továbbra is kék színnel emelik ki a karosszéria részleteit.
A megújult iX3 sportosabbnak is látszik, lényeges újdonság ugyanis, hogy szériafelszerelés lett az M Sport csomag.
A fényszórók már alapáron adaptív LED-esek, felárért pedig lézeres fényszórók is elérhetők. Az iX3 ezzel továbbra is olyan vevőkre számít, akik egy nem túl futurisztikus elektromos autót keresnek.
Még nagyobb a változás a belső térben, ahol az X3-hoz hasonlóan a 3-as és 4-es sorozat mintájára készült műszerfalat találjuk.
Széria a 10,25 colos képernyővel vetített műszeregység, középre pedig alapáron 12,3 colos érintőképernyő került megújult infotainment rendszerrel. A klímaberendezés kezelőfelülete és az irányváltó kar is a 3-as sorozatét idézi.
A műszaki tartalom nem változott, de miért is változott volna, hiszen még csak egy éve jelent meg az iX3.
A hátsó kerekeket a megújult modellben is 286 lóerős, 400 Nm-re képes elektromotor hajtja, amivel 6,8 másodperc alatt gyorsul százra, a végsebességét 180 km/óránál korlátozzák. A 80 kilowattórás akkuval 461 kilométer a hatótáv.
A magyarországi konfigurátorban még nem jelent meg a megújult modell, de a BMW ígérete szerint hamarosan rendelhető lesz.
Az eleve gazdagon felszerelt alapmodell 23 millió forint felett induló ára egy kicsivel nőhet, de ezt a széria M Sport csomag is indokolja. Az iX3 továbbra is a BMW-vel közösen működtetett kínai gyárban készül.