Az M2-ből hamarosan kifutó modell lesz, de a BMW-nél emlékezetes szériát készítettek a kompakt sportmodell búcsújára. A limitált szériás M2 CS minden eddiginél izgalmasabb lett, a teljesítménye beérte az M4-ét is.
A BMW legkisebb M-es modelljét már akkor imádtuk, amikor először megjárattuk a Hungaroringen, és később csak még inkább rajongtunk az M2-ért, ami zárt pályán mindarra képes, mint amire a nagyobb testvérei is.
2018-ban jött ki a még erősebb, 410 lóerős Competition kivitele, és most, hogy a széria pályafutása hamarosan a vége felé közeledik, a BMW egy még izgalmasabb változatot hozott össze belőle.
A háromliteres, soros hathengeres motort kapja az M2 CS is, de a teljesítménye 450 lóerőre nőtt,
a maximum nyomatéka 550 Nm, ami 2350 és 5500 Nm közti fordulatszámon használható ki. A hétfokozatú duplakuplungos váltóval a kompakt BMW már négy másodperc alatt eléri a százas tempót, és mivel széria hozzá az M Driver’s csomag, a végsebessége alapból 280 km/óra.
Az M2 CS azért is vonzóbb, mert mindenből egy kicsit többet ad.
A fékek nagyobbak, akár karbon-kerámiák is lehetnek, és a futómű adaptív, ami eddig csak az M4 kiváltsága volt. Hangosabb a kipufogó, és ha akarod, akkor hatfokozatú kézi váltóval is kérheted, amivel csak két tizedmásodperccel több idő kell, hogy százra gyorsuljon. A 19 colos kerekek csak 9 kilogrammot nyomnak, és Michelin Pilot Sport Cup 2 abroncsokat feszítettek rájuk.
A megjelenése első ránézésre dögösebb az M2 többi változatánál.
A motorházfedél, a tető, a diffúzor és a légterelők is szénszálas anyagból készültek, a kagylóülések az M4 CS-ből származnak, belül mindent Alcantara borít, és még az ajtófogantyúk is karbonból vannak.
A színén nem kell sokat gondolkodni, mert kizárólag Misano kékben lesz, fekete vagy arany kerekekkel,
és le kell csapni rá, mert csak limitált számban gyártja a BMW. Az alapára 95 ezer euró, azaz többe kerül, mint az ugyanilyen erős M4 Coupé.