Világszerte népszerű a retró a '80-as évek zenéitől kezdve a veteránná érő '90-es évekbeli autókig, így érthető az is, hogy a BMW formatervezői ennél egy lépéssel tovább jutottak, amikor az új M2-eshez rajzolták meg az M Performance kiegészítőket, gyaníthatóan a 2000-es évek elejéről meríthettek ihletet.

Nagyjából két évtizeddel ezelőtt a tuning világában még a túlburjánzó formák és a látványos matricák bőven menőnek számítottak, de szerencsére a Need for Speed Underground féle irányzat hosszú időre eltűnt.

Egészen addig, amíg a BMW formatervezői rá nem találtak a "soha ne nyisd ki” feliratú fiókban.

Tagadhatatlan, hogy még ilyen stílusban felöltöztetve is messze kívánatosabb sportkupé az M2-es, mint egy konnektorról tölthető XM. Az autó minden pontjára bőséggel lehet karbon kiegészítőket aggatni, így nem csak a tükörház és a hátsó szárny készülhet a könnyű anyagból, hanem a küszöbre és lökhárítókra rögzíthető terelőelemek is. Szénszálas elemeivel a fehér fényezésű autó igazán feltűnő lett, amire csak rátesz egy lapáttal a fekete matricaszett.

Utasterében karbon dekorelemek és alcantara borítású apróságok bukkannak fel. Ezek közül a tapadósabb anyaggal bevont, középjelzős kormány lehet érdekes azoknak, akik pályanapokon, kesztyűben vezetnék az M2-est.

Optikai kiegészítőkön túl valóban hasznos alkatrészeket is kínálnak az M Performance katalógusban, mint a gyárinál 8 kilogrammal könnyebb kipufogórendszer, melyet trapéz alakban elrendezett végeiről lehet felismerni.

Mindkét tengelyen állítható M Performance felfüggesztésével akár további 10 milliméterrel csökkenthető a hasmagasság, de nem csak esztétikai szerepe van, hanem kifejezetten versenypályára optimalizálható így az M2-es.

Élesebb reakciókat és több visszajelzést ígér a feszesebb és értő kezek között jól beállított futómű.

Apróság ugyan, de a hétvégi pályanapok feltétele a vonószem is, melyből motorsportos hangulatú nyelvet lehet betekerni a lökhárítóba. Már csak egy bukósisak kell és tényleg minden adott egy jó hétvégéhez a 460 lóerős BMW-vel.

Ez is érdekelhet:

Van minek örülni, itt az új M2-es BMW

460 lóerős, hátsókerék-hajtású és kézi váltós - a BMW M2-es pont azt adja, amit egy sportkupénak adnia kell.

Az M2-es BMW útja 170-től 460 lóerőig

170 lóerős 02-es BMW-vel kezdődött, most pedig 460 lóerőnél tart az M2-es BMW.

M, mint Motorsport – 50 éves a BMW M részlege

A BMW-nél az M immár ötven éve egyet jelent a sportos modellekkel, és az évforduló kapcsán visszatekintünk a mérföldkövekre. Neked melyik a kedvenc M-es BMW-d?

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

A McLaren elismerte, hogy beáldozhatják Piastri futamát Norris vb-címéért

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
38% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés