Baromi nehéz, cserébe viszont állati erős is a BMW M2, ami most megmutatta, hogy mit tud a Nürburgringen.

Igazi sportkupé a M2-es, ami most a legközelebb áll a klasszikus BMW élményéhez. Pedig az előző generációhoz képest jóval kevésbé vad az izmos kétajtós, cserébe jobban használható a mindennapokban. A motorját, az első és hátsó futóművét az M4-estől örökölte, de komolyabb technika mellett a gyúrós tömegelés is jól sikerült. Talán egy kicsit túl jól.

S58-as kódú 3,0 literes, sorhatos biturbó motorja 460 lóerőt ad le 6250-es fordulaton és 550 Nm nyomatéka van 2650-től 5870-ig. Ezzel a nyolcfokozatú automata váltóval szerelt, 1,8 tonnás BMW M2 4,1 másodperc alatt gyorsul 100-ra. A Nürburgring változatos aszfaltján és a kanyarokban viszont fontos a tökéletesen hangolt futómű.

Villámgyorsan szalad körbe az M2-es a Zöld Pokolban, 7 perc 38,706 másodperc alatt a 20,8 kilométeres pályát.

Ideális idő volt a remek köridőhöz, hiszen reggel fagypont körül volt a hőmérséklet, de a 7:30-as kezdésre már 7 fok volt. A hideg levegő optimális a motornak, a napsütés pedig épp eléggé felmelegíti a pálya aszfaltját, hogy a Michelin utcai sportgumik tapadása megfelelő legyen.

Ez is érdekelhet:

Van minek örülni, itt az új M2-es BMW

460 lóerős, hátsókerék-hajtású és kézi váltós - a BMW M2-es pont azt adja, amit egy sportkupénak adnia kell.

Villámgyorsan szaladt körbe a Nürburgringen a Porsche 911 GT3 RS

6 perc és 49 másodperc az új Porsche 911 GT3 RS körideje a Zöld Pokolban.

Csalt a Honda a Nürburgringen! Kit érdekel?!

Vélemény: kár hajszolni az elérhetetlent, ha autózni is lehet.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Téli bőrápolás férfiaknak: miért van rá most jobban szükséged, mint valaha?

Itt az a Xiaomi, ami szembeszáll a csúcstelefonokkal

Így lettem villanyborotva-hívő – Braun S9 Pro+-teszt

További cikkeink a témában
Így élheted meg az ünnepi hangolódást egy csodás kastély birtokán itt, a szomszédunkban
Hirdetés