Ha fogadni kellene, hogy a Competition csomagos M3 és a hatalmas szárnnyal szerelt, szinte versenyautó M4 GTS közül melyik a gyorsabb, akkor biztosan az utóbbira tennénk. Aztán meglátjuk ezt a rajtot.

Mind a két BMW-ben egyformán háromliteres, soros hathengeres motor dolgozik, de ezt leszámítva elég nagyok köztük a különbségek.

A Competition csomagos M3 450 lóerőre képes, míg a kétüléses M4 GTS már 500 lóerős.

Az előbbi a gyári adat szerint 4,2 másodperc alatt rajtol százra, az utóbbinak 3,8 másodperc is elég hozzá, mégsem biztos, hogy gyorsabb. Nézd meg a Top Gear gyorsulási versenyét, ahol negyed mérföldön éppen csak eldőlt a végeredmény, és döntsd el, hogy megéri-e az árát a kétszer annyiba kerülő M4 GTS.

Az M4 GTS láttán ráadásul az anyósod se lesz oda érted, itt megtudod, miért.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?

Szeretnél luxusban és csendben messzire menni? – Nissan Ariya-teszt

A Volvo végleg felhagyott a dízelmotoros autók gyártásával

További cikkeink a témában
Mi kell ahhoz, hogy a kutyád ne csak boldog legyen, de a legjobb barátoddá is váljon?
Hirdetés