Ha fogadni kellene, hogy a Competition csomagos M3 és a hatalmas szárnnyal szerelt, szinte versenyautó M4 GTS közül melyik a gyorsabb, akkor biztosan az utóbbira tennénk. Aztán meglátjuk ezt a rajtot.
Mind a két BMW-ben egyformán háromliteres, soros hathengeres motor dolgozik, de ezt leszámítva elég nagyok köztük a különbségek.
A Competition csomagos M3 450 lóerőre képes, míg a kétüléses M4 GTS már 500 lóerős.
Az előbbi a gyári adat szerint 4,2 másodperc alatt rajtol százra, az utóbbinak 3,8 másodperc is elég hozzá, mégsem biztos, hogy gyorsabb. Nézd meg a Top Gear gyorsulási versenyét, ahol negyed mérföldön éppen csak eldőlt a végeredmény, és döntsd el, hogy megéri-e az árát a kétszer annyiba kerülő M4 GTS.
Az M4 GTS láttán ráadásul az anyósod se lesz oda érted, itt megtudod, miért.