Ez már 500 lóerős, de nem csak ez a különbség.

Hátsó ülések nincsenek, karbonszálas alkatrészek viszont vannak, állítható a futómű, aki pedig tényleg versenyezni akar vele, az kérheti a bukócsővel, hatpontos övvel és tűzoltó készülékkel szerelt Clubsport változatot is.

Az M4 GTS adatai elég impozánsak: 300 feletti végsebesség, és 3,8 másodperces százas sprint, és 7:28-as Nordschleife-kör. Ha tetszik, igyekezz, csak hétszáz darabot készítenek belőle.

(Forrás: BMW)

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában
Tíz dolog, amivel boldoggá tehetsz egy gamert karácsonykor
Hirdetés