Karácsonyi ajándék is lehet abból az E30-as BMW M3-ból, aminek átépítésével mostanra készült el a szófiai Vilner műhely. A stílusosan berendezett autóba a későbbi M3-as soros hathengeres motorja került.
A télapó szánjához hasonlítják a készítői, csak éppen nem Lappföldön, hanem Szófiában épült ez az E30-as BMW M3 Evo. A Vilner műhelyében kikerült 1990-es modell a ritka különkiadás Imola vörös színében pompázik, a szénszálas anyagból készült lökhárítót leszámítva minden karosszériaeleme eredeti. 18 colos BBS kerekek és Hella fényszórók teszik teljessé a képet, az utóbbihoz korhű törlőberendezés is került.
A legfeltűnőbb átalakuláson az utastér ment keresztül, ahová Recaro kagylóülések kerültek egyedi kárpitozással.
A retró kockás szövet nemcsak az üléseken és az ajtóbelsőkön, hanem a tetőkárpiton, de még a váltószoknyán és a kalaptartón is visszaköszön. Mint mondják, a stílusán kívül haszna is van, nyáron nem forrósodik fel túlságosan.
Az eredmény legalább annyira egy utcai autó, mint amennyire versenyautó, az utóbbira a bukócső, a kagylóülések és a versenyövek utalnak.
A Vilner szerint ezt a BMW M3-at a Singer Porschék legapróbb részletekig tökéletes kidolgozása inspirálta.
Az eredeti négyhengeres motorja sem maradt érintetlen, pontosabban az egészet kiszerelték,
és az E36-os M3-ból származó 3,2 literes, soros hathengeres került a helyére, ami kilencezres fordulatszámig pörgethető. 321 lóerővel és 350 Nm-rel nagyot léphet az alig 1200 kilogrammos autó, ami ötfokozatú kézi váltós, és persze hátsókerék-hajtású. Bárkinek is lesz a karácsonyfája alatt, szeretnénk a helyében lenni.