Nem sokkal azután, hogy a BMW elkezdte a vadonatúj M5 forgalmazását, előállt egy még kiélezettebb változattal. A 625 lóerős Competition pedig most az Ascari versenypályán készült csodás képeken mutatja meg, miért várjuk már nagyon a találkozást.
A fekete hűtőmaszkos, karbon tetős M5 Competition vezetéséről pedig a gyári fotók is megmutatják, hogyan érdemes művelni, a gombnyomásra kapcsolható hátsókerék-hajtással és ekkora erővel gyerekjáték lehet füstbe küldeni a hátsó abroncsokat. Az utóbbi idők legizgalmasabb BMW-je 3,3 másodperc alatt van százon, és a kétszáz is megvan 10,8 másodperc alatt.
Olvasd el, milyen vezetni a 600 lóerős „alapváltozatot”:
Tizenegy másodperc alatt kétszázra, kocsival, családdal - BMW M5-teszt - Roadster
Ennyivel dinamikus haladásra bírhatnánk négy kompaktot, hat kisautót, két bivaly kupét, vagy kényelmesen elszállíthatnánk másfél csuklós busznyi embert. Erre bezárják egyetlen 5-ös BMW motorházteteje alá. 1984 óta létezik M5-ös BMW, a maga idejében mindegyik felsőfok volt, sőt, már az első változata is büszkén birtokolhatta a világ leggyorsabb limuzinja címet, a 600 lóerő viszont még így is durva, ahogyan a 750 Nm nyomaték is.