Nem sokkal azután, hogy a BMW elkezdte a vadonatúj M5 forgalmazását, előállt egy még kiélezettebb változattal. A 625 lóerős Competition pedig most az Ascari versenypályán készült csodás képeken mutatja meg, miért várjuk már nagyon a találkozást.

A fekete hűtőmaszkos, karbon tetős M5 Competition vezetéséről pedig a gyári fotók is megmutatják, hogyan érdemes művelni, a gombnyomásra kapcsolható hátsókerék-hajtással és ekkora erővel gyerekjáték lehet füstbe küldeni a hátsó abroncsokat. Az utóbbi idők legizgalmasabb BMW-je 3,3 másodperc alatt van százon, és a kétszáz is megvan 10,8 másodperc alatt.

Olvasd el, milyen vezetni a 600 lóerős „alapváltozatot”:

Tizenegy másodperc alatt kétszázra, kocsival, családdal - BMW M5-teszt - Roadster

Ennyivel dinamikus haladásra bírhatnánk négy kompaktot, hat kisautót, két bivaly kupét, vagy kényelmesen elszállíthatnánk másfél csuklós busznyi embert. Erre bezárják egyetlen 5-ös BMW motorházteteje alá. 1984 óta létezik M5-ös BMW, a maga idejében mindegyik felsőfok volt, sőt, már az első változata is büszkén birtokolhatta a világ leggyorsabb limuzinja címet, a 600 lóerő viszont még így is durva, ahogyan a 750 Nm nyomaték is.
Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
37% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés