Hosszított tengelytávval kifejezetten a kínai piac igényeire szabták az új BMW X3 L-t, melyet a Brilliance-szal közös senjangi gyárban készítenek.

Rengeteg lehetőség van az olyan moduláris építőkészletekben, melyet a BMW is használ, ezért költséghatékonyan gyárthatnak olyan modelleket is, mint a kizárólag Kínában kapható X3 30L xDrive. Mert ez mostanra már van olyan fontos piac, hogy kiérdemeljenek ilyesmit.

Tizenegy centiméterrel hosszabb a BMW X3 L tengelytávja, ez pedig alig látszik rajta.

Sok esetben még a luxuslimuzinokon is csak egy kényszerű toldásnak tűnnek a plusz centiméterek, de az X3-as formája jól rejti a 2975 milliméterre nőtt tengelytávot és a 4865 milliméteres teljes hosszt. Ezek a modellek alapfelszereltségként kapják a világító hűtőmaszkot, de a kristályüveg belső elemek már felárasak hozzá.

Elsősorban nem a külsőségeknek szól az X3 L, hanem a hátul utazók kényelmét fokozza a nagyobb lábtér. A hátsó ülések közötti lehajtható kartámaszba vezeték nélküli töltőt is integráltak. Nincsenek elfektethető masszázsfotelek vagy tetőből lehajtható szélesvásznú képernyő, ahhoz több kell egy X3-asnál.

Ez is érdekelhet:

Bátor és hagyománytisztelő az új BMW X3

Nagyobb, okosabb, takarékosabb és erősebb, mint valaha.

Itt a megújult 3-as BMW

Frissebb fedélzeti rendszer és nagyobb elektromos hatótáv a modellfrissített 3-as BMW-ben.

727 lóerős nehézbombázó a plug-in hibrid BMW M5

Szép hagyományokkal szakít a BMW M5 sportlimuzin, melynek hetedik generációja már kizárólag konnektorról tölthető hibrid hajtással készül.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Ez a 978 lóerős Mitsubishi Colt szinte bármelyik szupersportautót megalázza

Szörfdeszkák egy öreg Rollson? Menő!

Mark Zuckerberg egy izmos sportlimuzint vezet a mindennapokban

További cikkeink a témában