Frissített fedélzeti rendszerrel és nagyobb elektromos hatótávval, valamint új színekkel itt a megújult 3-as BMW.

1975 óta már több mint húszmillió 3-as BMW készült, amivel egyértelműen ez a vállalat legsikeresebb modellje. Ez a megközelítés azonban csak a számoknak szól, valójában a 3-as sorozat jelenti az igazi BMW-t. A karaktere nem változott, de a második frissítéssel okosabb lett a G20-as kódú modell.

Remekül áll az autónak a farmerek színéhez hasonlító kék és az égő tűzpiros metál, melyek új árnyalatok a 3-asnál.

Ezúttal tényleg csak a színek változtak, a dupla kereklámpákat idéző LED-es fényszórók és a letisztultabb vonalú lökhárítók maradtak az első frissítés utáni formájukban. A 3-as BMW-nek remekül áll az M Sport csomag, aminek vadabb változatában az ablakkereteken túl a hűtőmaszk és a tükörházak is fekete színűek.

Teljesen új az M Performtex nevű szövetkárpit, mely egy újrahasznosított anyagokból készült textil. A választás szabadsága azonban még mindig az egyik legjobb tulajdonsága a BMW-nek, ezért a 3-asban továbbra is lehet műbőr vagy valódi bőrből készült kárpitozás. Ezekhez karbon vagy akár nyílt pórusú fabetét is választható dekorációs elem.

Frissült a hajlított kijelző mögött lévő fedélzeti rendszer, az M-es sportkormány pedig csapott aljú dizájnnal igazodik a legújabb modellekhez. Ezentúl a 3-ashoz is rendelhető a kristályüvegből készült váltópöcök.

Benzines, dízel és konnektorról tölthető is lehet a 3-as BMW, 150-től egészen 374 lóerőig terjed a skála.

Megmaradtak a hosszútávfutó turbódízelek és a sorhatos benzinmotorok is, az igazi újítás az plug-in hibrid változatok nettó 19,5 kWh kapacitású akkumulátora, amivel a 292 lóerős rendszerteljesítményű 330e Limousine akár 100 kilométert is képes megtenni zéró helyi emissziós módban. Az összkerékhajtású BMW 330e xDrive Touring valamivel kevesebbet, maximum 91 kilométert megy el egy feltöltéssel.

Háromfázisú AC töltőről 11 kW-tal lehet feltölteni a lemerült akkumulátort, mely nulláról száz százalékra 2 óra és 15 perc alatt töltődik. A töltés állapotát a BMW saját applikációján keresztül is nyomon lehet követni.

Aki az arany középutat keresi, annak továbbra is ott a 2,0 literes, négyhengeres turbós benzinmotorral szerelt 330i xDrive, mely 245 lóerővel és az opcionális M Sport Pro csomaggal bármelyik szerpentinen megmutatja, hogy milyen a klasszikushoz legközelebb eső BMW.

Ez is érdekelhet:

Éles sportkupé a BMW M4 CS

Ez a második leggyorsabb BMW a Nürburgringen. Itt az M4 CS!

Sportos és takarékos is lehet, de okosabb is a frissített 4-es BMW

Finoman átrajzolták a 4-es BMW-t, hogy továbbra is olyan kívánatos kupé és kabrió legyen, mint eddig volt.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Megújult a BMW legjobb sportkupéja, már 480 lóerős az M2-es

A cseh Rolls-Royce – Škoda Superb

Ilyen az, ha az Alpine izgalmas elektromos autót alkot

További cikkeink a témában