A BMW-nél nem tétlenkednek, bemutatták az X3 és az X4 megújult változatát, ahol a formához és a technikához is óvatosan nyúltak.

2017-ben jelent meg a BMW X3 harmadik generációja, és egy évvel később érkezett a kupéformájú testvére, az X4 is, a pályafutásuk felénél pedig átestek a szokásos ráncfelvarráson. Nem kell nagy változtatásokra gondolni, ha eddig is tetszett a BMW középkategóriás szabadidő-autója, akkor ezután még jobban fog tetszeni.

Az X3 és X4 stílusa nem változott, csak a részleteken igazítottak,

például a hűtőmaszk csak egy kicsivel lett nagyobb, és a két fele közös keretet kapott, ami akár feketében is rendelhető. Szűkebbre szabták a fényszórókat, amelyek szériában LED-esek, az X4-nél mátrixfényszórók, és felárért már messzire világító lézeres fényszórók is kérhetők.

A műszerfalat is átszabták, a középkonzolra alapból 10,25 colos, felárért 12,3 colos érintőképernyő került a BMW újabb infotainment rendszerével, és elérhető a Drive Recorder nevű fedélzeti kamera is. A klímaberendezés kezelőfelülete és a váltókar környéke az új 3-as és 4-es sorozatból lehet ismerős.

A motorkínálat újdonsága, hogy a benzines modelleket mild hibrid rendszerrel szerelték fel.

A választék kétliteres négyhengeres és háromezres hathengeres motorokból áll, a nyolcfokozatú automata sebességváltó széria, és az X4-hez nem elérhető belépődízelt leszámítva az xDrive összkerékhajtás is:

  • 184 lóerős xDrive20i
  • 245 lóerős xDrive30i
  • 360 lóerős M40i
  • 150 lóerős sDrive18d
  • 190 lóerős xDrive20d
  • 286 lóerős xDrive30d
  • 340 lóerős M40d

Az X3-nál továbbra elérhető a plug-in hibrid xDrive30e, ahol a rendszer kombinált teljesítménye 292 lóerő, és az akkumulátor egy feltöltésével 50 kilométert lehet megtenni.

Az alapmodellekkel együtt megérkezett az X3 M és X4 M megújult változata is,

ami az elődjénél sokkal feltűnőbb arcot kapott, főleg egy élénk színben mutat jól. A háromliteres, hathengeres motor 480 lóerőre képes, amivel négy másodperc alatt gyorsul százra, az M Competition változat pedig 510 lóerős, 3,8 másodperces gyorsulással.

Az M Competition változat az erősebb motorján kívül új 21 colos kerekeket és elektromosan állítható fejtámaszos M Sport üléseket kapott. Az X3 M és X4 M végsebessége alapesetben 250 km/óra, de

Ez is érdekelhet:

HELLO, EZ ITT A
PLAYER
Kövess minket a Facebookon!
Nagyon jól fogod érezni magad nálunk!

Hírlevél feliratkozás

Iratkozz fel a hírlevelünkre, és mi minden héten érdekes, szórakoztató sztorikat küldünk neked a világból.