A naptár szerint itt volt az ideje a ráncfelvarrásnak a BMW Z4 jelenlegi generációján, de nem kellett sokat igazítani rajta, hogy továbbra is vonzó roadster legyen.
2018-ban jött ki a BMW Z4 harmadik generációja, ami azt jelenti, hogy ilyenkor szokott érkezni a modellfrissítés. A vászontetős roadsternek azonban nem igazán volt még szüksége ilyesmire, a formája még mindig feszes és frissnek hat, ezért a dizájnerek csak apróságokon igazítottak. A hűtőmaszk mérete például nem változott, de új lett a rács mintája.
A kínálat legnagyobb újdonsága, hogy megszűnnek a korábbi Advantage, Sport Line és M Sport kivitelek, mostantól
minden motorváltozathoz szériafelszerelés a sportosabb lökhárítójú, dögösebb M Sport csomag.
Új opció még az M Lights Shadow Line, ami az adaptív fényszórókhoz rendelhető sötétebb fényszóróbetétet jelenti, és újabb fényezések is elérhetővé váltak, már Portimao kékben, vagy a képeken látható Thundernight metállilában is rendelhető a Z4.
A motorválaszték nem változott, a belépőmodell az sDrive20i a kétliteres, 197 lóerős turbós négyhengeres motorral, aki arra vágyik, akár hatfokozatú kézi váltóval is. Az sDrive30i ugyanezt a motort kapja, de már 258 lóerővel és széria automata váltóval,
a csúcson pedig továbbra is az M40i áll a háromliteres, 340 lóerős soros hathengeressel.
A Z4 az osztrák Magna Steyr gyárában készül, eddig 55 ezer példány került ki ebből a szériából, és a testvérmodelljét, a Toyota Suprát is itt gyártják. Azt nem tudni, hogy a Z4-nek lesz-e utódja, és benzines lesz-e, de a frissítéssel egy ideig még piacon marad, ezért
aki újonnan venne hátsókerék-hajtású roadstert a BMW-től, még most tegyen el egyet a garázsba!
Ez is érdekelhet: