A Brabus régóta tökéletesíti a Mercedes-AMG által gyártott E-osztályt, és nemrég még tovább fokozták a teljesítményét, amivel a sportlimuzin gyorsulása felér egy szuperautóéval.

Báránybőrbe bújt farkasnak hívja a Brabus a legújabb alkotását, de a képeket nézve szerintünk nyugodtan lehet farkasnak nézni a tuningolt Mercedes-AMG-t. Legfeljebb annyiban igaz a megállapítás, hogy a sportlimuzint nem a gyárilag szerelt 4 literes biturbó V8-as motor hajtja, hanem valami nagyobb és erősebb.

A Brabus műhelyében a hengerűrtartalmat 4,5 literre növelték, amivel a nyolchengeres motor teljesítménye kereken 900 lóerőre nőtt.

A maximum nyomatéka 1250 Nm lenne, de a kilencfokozatú automata sebességváltó kapacitásához igazítva 1050 Nm-nél korlátozták. Nem baj, az összkerékhajtású Brabus 900 ezzel is félelmetesen gyors tud lenni.

A 612 lóerős E 63 AMG-nek gyári állapotában 3,4 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy nulláról százra gyorsuljon, de

a Brabus 900-nál elég 2,8 másodperc is, ami már a szupersportautók szintje.

Az AMG-nél felár ellenében 300 km/óráig lehet kitolni a végsebességet, a Brabus ezt is megtoldja, és 330 km/óránál korlátozza az autó sebességét.

A szénszálas anyagokkal díszített karosszéria, a 21 colos kovácsolt kerekek és a steppelt bőrkárpit sem hagy kétséget felőle, hogy ez a Brabus egyik csúcsmodellje. A légrugós futóművet 20 milliméterrel lejjebb lehet engedni, míg a szelepes kipufogórendszernek van egy hangosabb és egy csendesebb módja is, ha nem borzolnád a szomszédok idegeit.

Ez is érdekelhet:

A Brabus első motorkerékpárja meghozta a kedvünket a motoros szezonhoz

A Brabus által tuningolt Mercedes mellé jól mutatna.

800 lóerős országúti romboló lett ez a Brabus

A gyárilag sem szerény GLE Coupé kapta meg a tuningot.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Tetszik ez a kis rönkház? Egy UAZ-ra építették

Csodás szupersportautó az Aston Martin Valhalla

Majdnem kész volt, de elkaszálták a BMW dögös sportautóját

További cikkeink a témában