A németek receptjét mindannyian ismerjük: végy egy nagy motort, rakd bele, fesd az egészet matt feketére, rakj rá szárnyakat, majd ízesítsd az egészet jó sok szénszálas alkatrésszel. A Brabus pontosan ezt teszi évek óta, és a Bullit esetében sincs ez másképp. A motor az S-osztály V12-ese, ám az eredeti 5,5 helyett 6,3 literesre fúrva. Ez kerek 800 lóerőre, valamint a váltó érdekében elektromosan limitált 1100 Nm nyomatékra elég. Százra 3,7 másodperc alatt ér, és a 400 km/h-ig skálázott kilométeróra sem nagyképűség: a vége 370 körül van.

Szép számok, de az ízléstelen első lökhárítónál akad egy nagyobb probléma is. Már a Mercedes gyári csúcsverziója, a C63 AMG Black Edition sem képes levinni a Bullithoz képest szerénynek mondható erejét (510 lóerő, 620 Nm) az aszfaltra az abroncsok azonnali megsemmisítése nélkül. A kétszeres nyomaték láttán nehéz elképzelni, hogy a Brabus meghazudtolná a fizikát. Azért a hangját meghallgatnánk!

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Így lehetsz te is részvényes az MBH Bankban!

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Többször is előfordult már, hogy hárman harcolnak a vb-címért az utolsó futamon

A Player kérdése: Elkezdted beszerezni a karácsonyi ajándékokat?
36% Naná, idén nem bízok semmit a véletlenre!
25% Fejben már igen, gyakorlatban még nem.
39% Van még idő, majd decemberben!
Advertisement
Hirdetés