A falnak rohanunk, vagy még el tudjuk rántani a kormányt? Ezzel a nem titkoltan provokatív címmel rendeznek autókereskedelmi konferenciát a MOL Campusban április 11-én. A Budapest Automotive Summiton szakemberek előadásain kerülhetsz képbe arról, hogy hol tart most, és merre halad az autópiac.

Ha követed az autós híreket, akkor tudhatod, hogy az autógyártás 150 éves történelmének talán legsűrűbb időszakában vagyunk, óriási változások történnek a szemünk előtt, sorra dőlnek meg azok a normák, amik szerint az autóipar és az autókereskedelem az elmúlt évtizedekben működött – gondoljunk csak a német autóipar gyengélkedésére, a kínai autóipar európai betörésére, vagy a belsőégésű motorokat betiltó európai uniós szabályok ellentmondásaira.

Bujáki Zsolt, a Budapest Automotive Summit alapítója és főszervezője ezért hozta létre ezt az eseményt, ahol neves előadók vitathatják meg az autókereskedelem jövőjét. A tapasztalt kommunikációs szakember célja, hogy mellébeszéléstől mentes fórumot szervezzen, ami hasznos információkkal látja el a szakmabelieket, és ahová elsősorban a hazai autóipari, autókereskedelmi cégvezetőket, cégtulajdonosokat várják.

Programok és előadók

A MOL támogatásával a MOL Campusban szervezett Budapest Automotive Summit fővédnöke Nagy Márton nemzetgazdasági miniszter, aki a nyitóelőadást is tartja. Az előadók közt ott lesz Dr. Feledy Botond külpolitikai elemző, Dr. Hanula Barna egyetemi docens és Várkonyi Gábor autópiaci szakértő, nem utolsósorban a nagy hazai autóimportőr és flottakezelő cégek vezetői. A program része lesz az Év Magyar Autója díjátadója, amelynek zsűrijében a Player újságírója is részt vesz.

Manapság egyre inkább megkerülhetetlen a téma, hogy a hazánkba is megérkezett kínai autógyártók valóban képesek lesznek-e meghódítani az európai piacot – erre is választ keresnek a Budapest Automotive Summit érdekes előadásai, amelyek az újautó-értékesítés mellett a használtautó-piac trendjeit, változásait is számba veszik. A programok és az előadók folyamatosan bővülő listáját az esemény honlapján követheted.

Ez is érdekelhet:

Ezeket a kínai autókat vették a magyarok 2023-ban

Mutatjuk a tíz legnagyobb számban eladott kínai autót a magyar piacon.

Mi most az olcsó autó? Mennyi a küszöbérték, ha kiskocsit, családi autót vagy S-Mercit akarunk?

Ahogy lassan lenyugszik egy kicsit az autópiac, megint van értelme beállítani a fejünkben a standardokat: mennyibe is kerül egy olcsó új autó?

49 százalékkal nőtt a villanyautó-értékesítés az első félévben

6,2 millió elektromos jármű kelt el világszerte januártól júniusig.

Támogatott és ajánlott tartalmaink
További cikkeink a témában
Tréner? Panzió? Kozmetika? Így lehet a kutyád még boldogabb, miközben a te életed is könnyebbé válhat
Hirdetés