A monacói Formula–1-es futamnak is része az a kanyar, ahol a Citroen elektromos törpeautójának határait feszegették, pedig nem kellett volna.

Sejtettük a mopedautókról, hogy nem a stabilitás mintapéldái, még akkor sem, ha modern konstrukciók, mint a Citroën Ami. A 2,4 méter hosszú elektromos törpeautó ugyanis csak 1,39 méter széles, de 1,52 méter magas, és hiába kerültek a karosszéria négy sarkába a kerekei, 8 lóerős teljesítményével kár lenne egy gokart agilitását várni tőle.

Most mégis kipróbálták, mit bír az Ami a monacói Grand Hotel hajtűkanyarjában. Felfelé még minden jól ment, de a lejtőn már nem tűrte a tempót a kiskocsi, nem sokba telt felborítani. A helyszín a Formula–1-es pálya része is, és a futam egyik leglassabb kanyarjának számít, és ha valahol, akkor biztosan nem itt kellett volna próbálgatni az Ami határait.

Ez is érdekelhet:

A Citroën bemutatta a legolcsóbb elektromos autót

Kisebb, mint a Smart, és havi hétezer forintért vihető.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Könnyű kérdés, hogy mikor mutatták be ezeket az autótípusokat. Vagy mégsem?

További cikkeink a témában
Hajítsd messzire a sablonokat, rendezd be úgy a lakásod, amire mindenki emlékezni fog!
Hirdetés