A Dacia elektromos modellje, a Spring igazi minimálautó, és ezt tükrözte a mindössze 44 lóerős teljesítménye is. Most ezt növelték az Extreme változat bemutatásával.
Jelenleg éppen kilencmillió forint felett induló árával az újautó-piac egyik legolcsóbb elektromos autója a Dacia Spring. A kedvező árát többek közt a szerény teljesítményének is köszönheti, a 45 lóerőre és 125 Nm-re képes elektromotorja ugyanis 19,1 másodperc alatt gyorsítja százas tempóra. Most ezen csavart egy kicsit a Dacia.
Az újonnan bemutatott Spring Extreme nemcsak a felszereltségével tűnik ki a többi Spring közül,
hiszen az elektromotorjának teljesítményét 65 lóerőre növelték. Az aprócska elektromos autó ezzel jelentősen fürgébbé vált, már 13,7 másodperc alatt futja meg a százas sprintet, de a városi ötvenes tempót is hamarabb, 5,8 helyett 3,8 másodperc alatt éri el.
A Spring végsebessége nem változott, azt továbbra is 125 km/óránál korlátozzák, és az erősebb modellnek a hatótávja sem sokkal rosszabb, a 26,8 kilowattórás akkumulátorral 230 helyett 220 kilométert képes megtenni. Az Extreme változatot a karosszéria és az utastér rézszínű dekorációs betétjeiről lehet majd felismerni.
Ez is érdekelhet: