Ha már egyszer David Beckham a Maserati új reklámarca, akkor miért ne kaphatna egy olyan sportautót, amit a saját elképzelései szerint építettek meg?

Fuoriserie, magyarul különkiadás a neve annak a programnak, ami más luxusmárkák mellett a Maserati szolgáltatásai között is megtalálható, és amelynek keretében a legtehetősebb ügyfeleknek teljesen egyedi, személyre szabott, a tömeggyártásútól eltérő modelleket építenek. David Beckham a Maserati reklámarca, ezért neki is építettek egyet.

Beckham nemrég egy reklámfilmben forgatta meg az 590 lóerős Levante Trofeót, de a választása mégsem az izmos szabadidő-autóra, hanem a Maserati vadonatúj középmotoros sportkocsijára esett.

Az MC20 nemcsak gyönyörű, hanem villámgyors is,

a 3 literes biturbó V6-os motorja 630 lóerőre képes, amivel 2,9 másodperc alatt van százon, a végsebessége 325 km/óra feletti.

Az éjszakai Miami hangulata ihlette Beckham autóját, nem véletlenül, hiszen a floridai városban van saját focicsapata.

A szénszálas anyagok felhasználásával épült éjfekete karosszériát ezért matt fekete elemekkel és rózsaszín féknyergekkel dobták fel, a belső térben a bőr és Alcantara kárpitozást is rózsaszín cérnával varrták.

„Mindig is rajongtam az autókért, így az, hogy a Fuoriserie programja révén részese lehettem az MC20 tervezésének, csodálatos élmény volt” – mondja Beckham.

„Hihetetlen volt együttműködni a Maserati csapatával és a tervezőkkel, hogy megalkossuk ezt az egyedülálló autót, amit a második otthonom, Miami és az ottani futballklubom ihletett. Öröm a volánja mögé ülni.”

Azt elhisszük!

Ez is érdekelhet:

És ezt olvastad már?
Visszatérhet a Moszkvics márka, mi is visszatérünk hozzá