Ha már egyszer David Beckham a Maserati új reklámarca, akkor miért ne kaphatna egy olyan sportautót, amit a saját elképzelései szerint építettek meg?

Fuoriserie, magyarul különkiadás a neve annak a programnak, ami más luxusmárkák mellett a Maserati szolgáltatásai között is megtalálható, és amelynek keretében a legtehetősebb ügyfeleknek teljesen egyedi, személyre szabott, a tömeggyártásútól eltérő modelleket építenek. David Beckham a Maserati reklámarca, ezért neki is építettek egyet.

Beckham nemrég egy reklámfilmben forgatta meg az 590 lóerős Levante Trofeót, de a választása mégsem az izmos szabadidő-autóra, hanem a Maserati vadonatúj középmotoros sportkocsijára esett.

Az MC20 nemcsak gyönyörű, hanem villámgyors is,

a 3 literes biturbó V6-os motorja 630 lóerőre képes, amivel 2,9 másodperc alatt van százon, a végsebessége 325 km/óra feletti.

Az éjszakai Miami hangulata ihlette Beckham autóját, nem véletlenül, hiszen a floridai városban van saját focicsapata.

A szénszálas anyagok felhasználásával épült éjfekete karosszériát ezért matt fekete elemekkel és rózsaszín féknyergekkel dobták fel, a belső térben a bőr és Alcantara kárpitozást is rózsaszín cérnával varrták.

„Mindig is rajongtam az autókért, így az, hogy a Fuoriserie programja révén részese lehettem az MC20 tervezésének, csodálatos élmény volt” – mondja Beckham.

„Hihetetlen volt együttműködni a Maserati csapatával és a tervezőkkel, hogy megalkossuk ezt az egyedülálló autót, amit a második otthonom, Miami és az ottani futballklubom ihletett. Öröm a volánja mögé ülni.”

Azt elhisszük!

Ez is érdekelhet:

David Beckham szétpörgetett egy 590 lóerős Maserati Levante Trofeót

Nem biztos, hogy ezt utána csinálnánk egy ötvenmilliós autó volánja mögött.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Milyen borospoharak léteznek, és melyikből mit igyunk? Mutatjuk, hogy miért nem mindegy!

Helly Hansen ismét a legjobbakkal állt össze a maximális teljesítményért

Érzelmes interjút adott Verstappen a negyedik világbajnoki címe után

További cikkeink a témában