A Porsche 904 Living Legend a tervek szerint mindössze 900 kiló lett volna, így elég lett volna bele egy V2-es motorkerékpár-motor.

A Volkswagen 2002-ben kezdte fejleszteni egyliteres fogyasztású csodaautóját, a VW XL-1-et. A Porsche dizájnerei figyelmét is felkeltette a projekt, de őket nem a picurka dízelmotorral elérhető rekordfogyasztás lehetősége érdekelte, hanem inkább a szénszálerősítéses műanyagból készült önhordó karosszéria. Feltették magunknak a kérdést: milyen lenne az az utcai Porsche, amit egy ilyen könnyű és merev szerkezettel építenének meg? Ilyen:

Az apró, könnyű, minimalista sportkocsi alapformája nagyon idegen minden utcai Porschétől, első pillantásra inkább talán a Ferrari Dino modern újragondolásának tűnik. Pedig a kocsi a nevét is egy klasszikus Porschéről kapta. Így nézett ki az 1963-as 904-es modell:

A 2013-as új 904-es koncepció, a 904 Living Legend egy eleme viszont átment a mai széria-Porschékbe. A tanulmányautó fénycsíkkal összekötött hátsó lámpáiból mára általános Porsche-dizájnelem lett.

A Porsche formatervezői a kecses kis testbe az utascella mögé egy V2-es motorkerékpár-blokkot álmodtak. Ez megint csak nem igazán hagyományos porschés dolog, de a pehelykönnyű sportkocsinak az is elég lett volna ahhoz, hogy menjen is úgy, mint ahogy kinéz.

Porsche Renndienst: drukkolunk, hogy legyen belőle valami!

Amikor a Porsche szabadidőautókat kezdett építeni, nem voltunk túl lelkesek. De ez a kis furgon, ez nagyon menő!

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Mondunk öt tuti tippet, hogy a sapkaszezonban is kifogástalan legyen a frizurád

Koktélozás feszengés nélkül: ilyen Budapest legújabb komfort bárja

Vonzó karácsonyi képekkel hangolunk az ünnepre

A Player kérdése: Nálad már beütött a karácsonyi kajakóma?
16% Naná, és nagyon keményen.
37% Igen, de menedzselhető.
47% Szerencsére nem.
Bonjour, Budapest! Francia pikniket tartottunk a Renault 4 E-Tech electric-ben
Hirdetés