Nem egészen egy kategóriába tartoznak, de háromliteres, hathengeres turbódízel dolgozik mindhárom autóban, amit gyorsulási versenyre állított ki a carwow. Ezek a német prémiummodellek igazolják, hogy még korai lemondani a dízelről.

A turbódízel autókat a figyelemreméltó rugalmasságuk és szerény fogyasztásuk miatt kedveltük meg, és bár az utóbbi időben kegyvesztettek lettek, még korai lenne temetni őket. Most ennek igazolására három német prémiumautót állított ki egy gyorsulási versenyre a carwow, és mindegyikben háromliteres, hathengeres turbódízel dolgozik.

de a motorjuk egészen hasonló. Az utóbbi hathengerese 286 lóerőre és 600 Nm-re képes, a BMW-ben 320 lóerőt és 680 Nm-t ad le a motor, a Mercedesben pedig 340 lóerő és 700 Nm feszül a négy keréknek.

Nézd meg, mire mennek egymással negyed mérföldön, gördülőrajttal és a fékteszten:

Ez is érdekelhet:

Player Autószalon

Füst, Fény, Hollywood

Magasélet

Tech
Tech
Tech
Highlife
Highlife
Highlife
Otthon
Otthon