A Scrambler jó ideje fogalomnak számít a Ducati kínálatában, és az olasz gyártó most két olyan koncepciót mutatott be, ami ennek a legendás típusnak a tulajdonságait emeli újabb szintre. Nem is tudnánk dönteni a café racer és az off-road Scrambler között.

A Ducati két új koncepciója a Scrambler második generációjára épül, és jól mutatják, hogy kreativitással mi mindent lehet kihozni ebből az ikonikus típusból. A CR24I például egy olyan café racer, amelyet a hatvanas évek angol motorjai ihlettek, a dizájn mellett a fényezése is erre utal. Szép részlet a kormány két végére tett visszapillantó, és ötletes megoldás a levehető, áramvonalas hátsó burkolat alá rejtett utasülés.

Teljesen más stílus szerint készült az RR24I, amihez a posztapokaliptikus mozifilmek adták az ötletet.

Ez a Scrambler minden ízében funkcionális, felesleges sallangok nélkül, olyan ötletekkel, mint a tankra rögzíthető táska, vagy a kivehető utasülés további csomagtartó rögzítéséhez. 17 és 18 colos kerekeire Pirelli Scorpion Rally abroncsok kerültek, a Termignoni kipufogó pedig még inkább kihangsúlyozza a koncepció vadságát.

Ha abból indulunk ki, hogy a Ducati a korábbi koncepcióit is valóra váltotta, okkal számíthatunk rá, hogy ez a két izgalmas Scrambler hamarosan a sorozatgyártású kínálatban is megjelenik. Már csak választani kell közülük.

Ez is érdekelhet:

Nem mondanád meg, hogy ez a Triumph elektromos

Kipufogó mondjuk tényleg nincs rajta.

Szóval ez egy motorkerékpár a Viper V10-es motorjával, amivel rekordot döntöttek

Felülnél utasnak a 300 km/órával száguldó V10-es motorra?

Dögös lett a Zero új motorja, mehetne is gyártásba

Egyszerre modern és retró a Zero legújabb motorkerékpárja.

Támogatott és ajánlott tartalmaink

Magyarország ásványvíz-forrásai túracélpontnak is tökéletesek

A mesterséges intelligenciával az otthoni wifid is megtáltosodik

Magyar lakásba magyar bútort – és ne is akármilyet, minőségit!

További cikkeink a témában