Nagyon buta dolgot csináltak. Kétszer.

„Egy terepjárós csoport haladt éppen a határ felé, amikor a tereléshez érve az átterelt sávot választották” – kezdi az esetleírást a magyarországi gyorsforgalmi utakat üzemeltető Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. (MKIF) Facebook-posztja. Utána rájöttek, hogy inkább a pálya menetirány szerinti jobb oldalán kellene haladniuk – bizonyára egy lehajtó miatt –, és ahelyett, hogy a következő csomópontnál korrigáltak volna,

öten közülük inkább megfordultak az autópályán. Aztán még egyszer.

Szerencsére nem történt baleset, de ez ritka nagy baromság volt. Az MKIF felhívja a figyelmet, hogy

  • átlagosan 10 kilométerenként van egy csomópont, ahol biztonságosan és szabályosan vissza lehet fordulni;
  • minden terelés előtt többször is jelzik, hogy egy csomópontot melyik sávból lehet megközelíteni.

Ez is érdekelhet:

Mit tennél, ha este az autópályán nekimennél az előtted fékezőnek? Ő lekapcsolta a lámpáit

Aztán még három percet ült az utasaival az autópálya belső sávjában álló kocsijában.

Rád hogy hat egy autópályaterelés? Ezek az autóstársaink emberkedni kezdtek

Mit számít az életveszély, ha meg kell torolni egy fényszóróvillogást!

Player Adventi Kalendárium Player Adventi Kalendárium
Támogatott és ajánlott tartalmaink

Öt pikáns ajándékötlet a barátnődnek, ha idén kicsit felforrósítanád a karácsonyt

Basszust a népnek! – Ezek a magyar partyhangszórók rendesen átrendezhetik a piacot

Láttad már Palvin Barbit szexi mikulásruhában?

A Player kérdése: Befejeződött az F1 idei szezonja. Nálad ki az év versenyzője?
29% Norris
51% Verstappen
9% Piastri
2% Russell
9% Egy másik versenyző
Advertisement
Hirdetés